Ofisi kumarhaneye çevirmişler!

Malatya'da kumarhaneye çevrilen ofise polis baskın yaptı. Kumar oynadıkları belirlenen 9 kişiye para cezası uygulandı.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Malatya'da bir iş hanında bulunan ve kumarhaneye çevrilen ofise düzenlenen baskında koronavirüs tedbirlerine uymayan ve kumar oynadıkları belirlenen 9 kişiye para cezası uygulanırken, ofis ise mühürlendi. Olay, Battalgazi ilçesine bağlı Yenihamam Mahallesi Buhara Caddesi üzerinde bulunan bir iş hanında meydana geldi.

CEZADAN KAÇAMADILAR
İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, Buhara Caddesi üzerinde bulunan bir iş hanının üçüncü katındaki ofiste kumar oynatıldığı bilgisi üzerine harekete geçti. Adrese baskın yapan ekipler, odalarda kumar masası, çok sayıda oyun kağıdı ile hesap kayıtlarının tutulduğu kağıtlar ele geçirdi. Ofis, zabıta ekipleri tarafından mühürlenirken, 9 kişiye sosyal mesafe kurallarına uymamaktan ve sokağa çıkma kısıtlamalarını ihlal etmekten idari para cezası uygulandı.


Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Kredi Kullanılmadan Yapıldı: İlçenin İlk Düğün ve Mevlit Salonu Hizmete Giriyor
- Deprem Sonrası Zor Günler Geçiren Malatya Esnafının Tahliye ve Kira Sorunu Masaya Yatırıldı
- 26.06.2026 Tarihi İçin Nikâh Dairesinde Yoğunluk Yaşandı
- Aşure Programında Yetim Aileler İçin Destek Çağrısı Yapıldı
- Malatya'da Saman Yüklü Tırdan Geriye Hurda Yığını Kaldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.