Öğrencilere TEOG ödülü

Temel Eğitimden Orta Öğretime Geçiş (TEOG) Sınavı’nda başaılı olan öğrencilere ödül verildi.
İbrahim Yücel Okulları tarafından yapılan açıklamada, “2014-2015 Temel Eğitimden Orta Öğretime Geçiş (TEOG) 1. sınavında tam yapan öğrencilerimiz Zelal Öykü Zorteymur, Umut Berke Ağca, bir yanlış yapan öğrencilerimiz Sude Sevim, Anıl Cem Almasulu, Onat Barış Ercan, iki yanlış yapan öğrencilerimiz Meltem Kılıç, Zilan Berfin Bulut, Deniz İlaslan, Ekin Keser, Baran Arda Karakuş, Ekin Şahin ve Eray Berke Kurşun, Yeşilyurt' ta tam, bir ve iki yanlış yapan öğrencilerle birlikte Malatya Valiliği, Yeşilyurt Kaymakamlığı, Yeşilyurt Belediyesi ve Yeşilyurt ilçe milli eğitim müdürlüğü tarafından ortaklaşa düzenlenen törende ödüllerini aldılar. Malatya' da dereceye giren tüm öğrencileri tebrik ediyor başarılarının devamını diliyoruz” denildi.
İbrahim Yücel Okulları Kurucu Müdürü Rıfat Yücel, anaokulu, ilk okul ve orta okul kategorilerinde eğitim verdiklerini hatırlatarak, okul olarak eğitimin yanı sıra, sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlere de önem verdiklerini belirtti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Kapıyı Kırarak İçeri Girmek İsteyen Partililere Çevik Kuvvet Ekipleri Müdahale Etti
- Malatya’da Cumhuriyet Halk Partisi İl Binası Önünde İpler Koptu ve Parti Karıştı!
- Pütürgeli Başkan Mustafa Paşahan Canlı Yayında Hazır Giyim Sektörünün Geleceğine Işık Tuttu
- Veli Ağbaba’dan Gece Yarısı Çilingirle İl Binasına Girilmesine Sert Tepki! "Demokrasi Tarihine Kara Bir Leke"
- İstanbul Ulaşımına Malatyalı Eli Değdi! Tarihi Sayfa Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Teşrifleriyle Açıldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.