Okulları boyanınca mutlu oldular

Malatya İnönü Üniversitesi öğrencileri Kale İlçesi Bent İlkokulunda okul boyadılar.
HABER MERKEZİ-MALATYA
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dr. Öğretim Üyesi Servet Atik öncülüğünde, üniversiteli öğrencilerin sosyal sorumluluk projesi kapsamında köy okulunda boya işi yapmaları okul idaresi, öğretmen ve aileler tarafından takdirle karşılandı.
ÜNİVERSİTELİ ÖĞRENCİLER OKUL BOYADI
Üniversiteli öğrenciler boya yaptıkları okulda öğrencilerle bir araya gelerek rehberlik de ettiler. 2. Sınıf öğrencilerine rehberlik faaliyetinde bulunan öğrencilerin gözlerindeki sevinçten mutlu olduklarını gördüklerini belirten İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Akkaya, üniversiteli öğrencilere yaptıkları fedakarlıktan dolayı teşekkür etti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Doğanşehir’de Dutlar Olgunlaştı: Vatandaşlar Kazanları Şifa Kaynağı Pekmez İçin Kaynatıyor
- Milletvekili Tüfenkci Yeni Camii ve Belediye Hamamı’ndaki Restorasyon Çalışmalarını İnceledi
- Malatya Sokakları Üç Gün Boyunca Ablukaya Alındı: Zehir Tacirleri ve Silah Kaçakçıları Cezaevine Gönderildi
- Malatya Kayısısında Kritik Dönemeç: Milyonların Gözü Temmuz Ayında Açıklanacak Rakamlarda
- Psikiyatrik Tedavi Gören Babanın Silahından Çıkan Kurşunlar Bir Aileyi Yok Etti
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.