Ölüm yalnız yaşadığı evde yakaladı...!

Yalnız yaşadığı evinde ölü bulundu
HABER MERKEZİ-MALATYA
Malatya'da bir kadın yalnız yaşadığı evinde ölü bulundu.

3 GÜNDÜR HABER ALINAMIYORDU
Edinilen bilgilere göre, Şeyh Bayram Mahallesi Galip Demirel sokakta bulunan bir apartmanın 1'inci katında yalnız yaşayan Hatice Şahin'den (50) 3 gündür haber alamayan yakınları durumu polis ekiplerine bildirdi. Savcılık talimatı ile balkondan girdikleri evde Hatice Şahin'i yerde hareketsiz bir şekilde yatarken bulan polis ekipleri, sağlık ekiplerine haber verdi. Eve gelen sağlık ekipleri, Şahin'in hayatını kaybettiğini belirledi. Şahin'in cesedi Cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından otopsi yapılmak üzere Malatya Adli Tıp Kurumuna kaldırıldı. Olayla ilgili olarak başlatılan soruşturma sürdürülüyor.



Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Ailesi Eve Dönünce Yıkıldı: Akçadağ'da 19 Yaşındaki H.H. Evinde Ölü Bulundu
- Kredi Kullanılmadan Yapıldı: İlçenin İlk Düğün ve Mevlit Salonu Hizmete Giriyor
- Deprem Sonrası Zor Günler Geçiren Malatya Esnafının Tahliye ve Kira Sorunu Masaya Yatırıldı
- 26.06.2026 Tarihi İçin Nikâh Dairesinde Yoğunluk Yaşandı
- Aşure Programında Yetim Aileler İçin Destek Çağrısı Yapıldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.