Önce MOTAŞ şimdi de MEGSAŞ! Malatya'da artık yeni dönem...

Malatya Büyükşehir Belediyesi Ekmek ve Gıda Sanayi A.Ş (MEGSAŞ), 6 Şubat'ta meydana gelen depremlerin ardından ücretsiz ekmek dağıtımı yapıyordu. MEGSAŞ tarafından yapılan açıklamaya göre, 15 Haziran 2023 Perşembe günü itibariyle ücretsiz ekmek uygulaması sona erecek. Vatandaşlar büfelerden, ekmeği, ücret karşılığında alabilecekler. Öte yandan MOTAŞ tarafından geçtiğimiz günlerde yapılan açıklamada, 12 Haziran Pazartesi günü ulaşımın ücretli olacağı duyurulmuştu.
MEGSAŞ’ın soysal medya hesabından yapılan paylaşımında; "6 Şubat Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından Malatya Büyiikşehir Belediyesi MEGSAŞ tarafından ücretsiz ekmek dağıtımı gerçekleştirilmiştir. Bu doğrultuda 15 Haziran 2023 Perşembe günü itibariyle normalleşmeye yönelik alına yeni kararla MEGSAŞ Ekmek Büfelerimizde ücretli satış uygulamaya geçecektir. Kamuoyuna saygıyla duyurulur” ifadeleri kullanıldı.

HABER MERKEZİ-MALATYA
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Olağanüstü Genel Kurulunu Tamamlayan Malatya Yeşilyurt Spor Kulübünde Görev Dağılımı Belli Oldu
- Deprem Sonrası Yeniden İnşa Edilen Niyazi Mısri Bölgesinde Projenin Yüzde 95'i Tamam!
- Terminal Caddesinde Çıkan Bıçaklı Kavgada Yabancı Uyruklu Bir Genç Kanlar İçinde Kaldı
- MalatyaPark Otoparkında Aynı Gün LPG Taktırılan Araç Alevlere Teslim Oldu
- Vali Seddar Yavuz Kurum Müdürleriyle Birlikte Halk Gününde Vatandaşları Dinledi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.