Sadıkoğlu: TMO kayısı alımı yapacak!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, kabine toplantısı sonrası yaptığı açıklamada Malatyalı kayısı üreticilerine müjde verdi. MTSO Başkanı Sadıkoğlu: 'TMO'nun kayısı alımı yapacağı mujdesini veren Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'a teşekkür ederiz' dedi.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın "Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO), kuru incir ve kuru üzüm müdahale alımlarına bu yıl kayısı da ilave ediliyor" açıklamasının ardından konuyla ilgili olarak açıklama yapan Malatya Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı ve TOBB Yönetim Kurulu Üyesi Oğuzhan Ata Sadıkoğlu, "Malatya ekonomimizin en önemli ürünü olan kayısımızı MTSO olarak önemsiyoruz. Kayısı Malatya'nın lokomotifidir. Bu lokomotif Malatya'yı dünyaya tanıtmakta. Kayısı üreticilerimiz, kayısı tüccarlarımız, kayısı ve Malatya adına emek veren herkes bu lokomotifin temel taşıdır. Kayısı adına emek veren tüm kesimlerin bir süredir beklediği müjdeli haberi bugün Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan verdi. TMO'nun kayısı alımı yapacak olması önemli bir adımdır. Kayısı üreticilerimiz adına Sayın Cumhurbaşkanımıza ve Tarım ve Orman Bakanımız Bekir Pakdemirli'ye teşekkür ediyoruz. Talebimiz üzerine süreci takip eden siyasilere de MTSO yönetim kurulu ve üyelerimiz adına teşekkürlerimi sunarım" dedi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Sosyal Medyadan Zehir Saçan Şebekeye Darbe: 122 Kişi Tutuklandı
- Günpınar Vadisi Koordinasyonundaki Araştırma Darende'nin Saklı Doğal Mirasını Gün Yüzüne Çıkardı
- Türkiye'nin Dört Bir Yanından Gelen Motosiklet Tutkunları Akçadağ'da Buluştu
- Ailesi Eve Dönünce Yıkıldı: Akçadağ'da 19 Yaşındaki H.H. Evinde Ölü Bulundu
- Kredi Kullanılmadan Yapıldı: İlçenin İlk Düğün ve Mevlit Salonu Hizmete Giriyor
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.