Şampiyon'dan Fındıklı'ya ziyaret

Türkiye Ferdi Boks Şampiyonasında 49 kilogramda altın madalya kazanan Malatyalı milli boksör Ertuğrul Erdemir, Malatya Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Mustafa Sadi Fındıklı'yı ziyaret etti.
İl Müdürü Fındıklı, altın madalya kazanan milli boksörü tebrik ederek, "Ertuğrul Erdemir'in Büyük Erkekler Ferdi Boks Şampiyonasında 49 kilogramda Türkiye birincisi olması bizleri oldukça memnun etti. Sporcumuz girdiği müsabakalardan birbirinden güzel derece ve madalyalarla dönmesi ne kadar azimli ve başarılı bir sporcu olduğunun kanıtıdır. Sporcumuz Ertuğrul Erdemir'den Ulusal, Uluslararası, Avrupa ve Dünya dereceleri bekliyoruz" dedi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Kayıp Aysel Yıldırım Soruşturmasında Adliyeye Sevk Edilen Beş Şüpheliden Dördü Tutuklandı
- Malatya'da Okul Yolundaki Açık Elektrik Panoları Vatandaşları İsyan Ettirdi
- Polis Teşkilatına On Bin Yeni Memur Katılıyor! POMEM Sınav Sonuçları Erişime Açıldı
- Hastaneye Gitme Devri Kapanıyor! Kronik Hastalar İçin Evde Kesintisiz Sağlık Dönemi Sunuluyor
- Akoğuz Kışlası Konutları İçin Geri Sayım Başladı: Vali Yavuz Teslim Tarihini 9 Temmuz Olarak Açıkladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.