Sanatçı Kenan Işık Vali Şahin'i Ziyaret Etti

Malatyalı sanatçı Kenan Işık, Malatya Valisi Vasip Şahin'i ziyaret etti.
Valilik makamında gerçekleşin ziyarette konuşan sanatçı Işık, “Yine doğduğum memleketimdeyim. Bu şehirde olmanın mutluluğunu her yanımda hissediyorum. Bir başka mutluluğum da şehrimize tayin edilmiş olan çok değerli valimize ev sahibi olarak, 'Hoş geldin' demek istemem. Daha önce Pütürge ilçemizde kaymakamlık yaptığını öğrendim. bu toprakların, bizim insanımızın, bizim kültürümüzün yabancısı değil. Kendisinin Malatya'ya atanması hem bizim için hem de şehrimiz için hayırlı olacaktır” dedi.
Vali Şahin de, “Malatya'nın medarı iftiharı Kenan Işık'ın bizi ziyaretinden ziyadesi ise memnun oldum. Kendisine teşekkür ediyorum. Hem ev sahibi hem de misafir olarak iki sıfatı birden taşıyorlar. Ben de kendisine, 'Hoş geldin' diyorum. Bulunduğu konumda sanatı ile nezaketi ve zarafeti ile Malatya'yı çok güzel temsil ettiği için de Malatya'nın kendisi ile gurur duyduğunu bir kez daha ifade etmek istiyorum” İfadelerini kullandı.
Vali Şahin, Işık'a Malatya Uluslararası Film Festivali'nde hazırlanan kitap setinden hediye etti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Bostanbaşı Mahallesi'nde Görüntülü Aramayla İntihar Edeceğini Söyleyen Şahıs Ölü Bulundu
- Milyonluk Tesis Var Ama Yol Yok! Hekimhan'da Tepkiler Büyüyor
- Deprem Nedeniyle Ara Verilmişti: Yeşilyurt Festivali Yeniden Kapılarını Açtı
- Hayvan Küpeleme Sisteminde Yeni Dönem Başladı! Karekod Uygulaması Devreye Girdi
- Malatya'da Genç Mucitler Projelerini Sergiledi! Başkan Er'den Bilim Merkezi Müjdesi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.