'Sarıkız' tedirgin ediyor

Türkiye genelinde halk arasında 'et yiyen örümcek' olarak bilinen etobur (sarıkız) örümceğinin, Malatya’nın Arguvan ilçesinde de görünmeye başlaması vatandaşları tedirgin ediyor.
HABER MERKEZİ-ARGUVAN
Arguvan ilçesinde ilk sefer görülen sarı kız örümceği vatandaşları tedirgin ediyor. Edilen bilgilere göre, bu yıl havaların çok ısınmasıyla birlikte, sarı kız örümceği türü özellikle akşam saatlerinde ortaya çıkıyor. Saldırgan yapıya sahip olan etobur örümceklerin çok güçlü çene yapısı nedeniyle et parçasını daha koparabiliyor. Zehriyle bir insanı öldürebilen örümceğin, özellikle akrep, kertenkele, hatta fare ve kendinden büyük memelilerle bile beslendiği biliniyor. Sarıkız örümceği ısırdığı zaman deriyi uyuşturuyor ve insan ısırıldığının farkında olamıyor. Sarıkız örümceği ağzından deriye, eti sıvı kıvama getiren bir zehir akıtıyor, zehir deriye yayıldıktan bir süre sonra insan baygınlık geçiriyor.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Kale İlçesi Kırsalında Yapımı Tamamlanan Köy Konutları Hak Sahiplerine Teslim Ediliyor
- Malatyalı Başkan Candan Yüceer Tekirdağ'da Yangın Seferberliği Başlattı
- Eski Belediye Başkanı Mehmet Yaşar Çerçi’nin Ağabeyi Vefat Etti
- Yaya Geçidinde Bisikletliye Yol Veren Sürücü Facianın Eşiğinden Döndü
- Fahri Kayahan İle Adıyaman Yolu Arasında Kesintisiz Ulaşım Dönemi Başlıyor
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.