Video
Malatya Time
@timemalatya

"Malatya Time siz değerli Malatyalı okurlara gerçek bir internet haber sitesi keyfi sunmak amacıyla yeni hali ile yayında"


Seçim bürosunun açılışına yaşanan gerginlik damgasını vurdu

 Ak Parti Yeşiltepe Seçim Bürosu düzenlenen törenle açıldı. Açılış törenine katılan vatandaşlardan biri  siyasileri hedef göstererek, hırsızlıkla suçladı. Hırsızlık yapıldığını iddia eden şahıs tansiyonu yükseltti.

HABER MERKEZİ-MALATYA 

Ak Parti Yeşiltepe Seçim Bürosu düzenlenen törenle açıldı. Açılış törenine Ak Parti milletvekilleri, belediye başkan adayları ve çok sayıda vatandaş katıldı. Büronun açılışında ilk dakikalarda coşku hâkimdi. Adaylar konuşmalarını yaparken milletvekilleri ve il başkanı da gülen gözlerle konuşmaları dinliyorlardı. Ta ki mikrofonu Battalgazi Belediye Başkanı ve Ak Parti Battalgazi Belediye Başkan Adayı Selahattin Gürkan alana kadar.

“BAŞKANIM BU HIRSIZLARIN YANINDA DURMA”

Gürkan henüz konuşmasının başında halkı selamlarken, vatandaşlar arasından yükselen bir ses ile ortam bir anda adeta buz kesti. Halkın arasından kimliği belirlenemeyen bir şahıs bağırarak, Selahattin Gürkan'a: “ Başkanım sen onların yanında durma. Bunlar hırsız. Hırsızları yanında gezdirme' dedi. İddiaya göre açılışa katılanları hırsızlıkla suçladı. Tam bu anda coşkulu açılış ortamı yerini gerilime bıraktı. Herkesin yüzünden düşen adeta bin parça oldu. Tansiyon yükseldi.

GÜRKAN TANSİYONU DÜŞÜRMEK İÇİN ÇABALADI

 Selahattin Gürkan ise ortamı yumuşatmak adına ortaya atılan iddiaya yönelik olarak ‘ Arkadaşlar lütfen toplantının mizacını bozmayalım. Buyurun arkadaşlar siz gelin yanıma. Ben konuşmama öyle devam edeyim. Gözünüzü seveyim.' Diyerek provokatörü yanına çağırdı. Ortamda uğultular, provokatöre destek çıkan birkaç ses eşliğinde Başkan Gürkan durumu kurtarmak için adeta elinden geleni yaptı. Ortaya atılan iddia karşısında orta yolu bulmaya çalışan başkan Gürkan, vatandaşı yanına alarak, konuşmasına devam etti. Gürkan konuşmasında birlik ve beraberlik mesajları verdi.

KOCA: NAMUSSUZSUNUZ, ŞEREFSİZSİNİZ, ALÇAKSINIZ

Ak Parti il başkanı İhsan Koca bu sırada konuşmasına başladı. Koca; Böyle güzel bir toplantının ahengini bozmak için, iki arkadaşımızın kafasını bulandırarak, bozmaya çalışanlara bir şey söylemek istiyorum. Onlar inandıklarını söylüyorlar ve yönlendiriliyorlar. ‘ dediği sırada Koca'nın konuşması yine –Çalmadınız mı? diye bir sesle bölündü. Şahır hırsızlık  yapıldığı iddiasını tekrar sürdürdü. Bu durum karşısında oldukça sinirlenen Koca ise verdiği cevapta; “ Eğer çaldığımı ispat ederseniz haklısınız. Sana değil, sana bunları söyletenlere söylüyorum. Eğer ispat etmezseniz namussuzsunuz, şerefsizsiniz, alçaksınız. Öyle uzaktan konuşmayla olmaz. Biz burada milleti temsil ediyoruz. 2-3 tane kafası karışık gencin bu toplantıyı bozmalarına izin vermeyeceğim. İddiası olan çıkar ve ispatlar. Bu tür dedikodulara ve iftiralara meydan vermeyelim. Varsa iddianız erkek gibi ortaya çıkar söylersiniz ‘ dedi.

“DEFOL GİT SERSERİ”

Koca konuşmasının devamında oldukça sinirlenerek, iddiasında direnen provokatöre dönerek; ‘Defol git buradan serseri' dedi. İt ürür, kervan yürür. Sizden korkan sizin gibi olsun. Bu tür insanlara hadlerini bildirmek gerek. “ dedi.

GÜRKAN'IN ORTAMI YUMUŞATMA ÇABALARI SONUÇ VERMEDİ

Ak Parti Battalgazi Belediye Başkan Adayı Selahattin Gürkan her ne kadar ortamı yumuşatmak için çaba gösterse de faydalı olmadı. Bu iddiayı ortaya atanlar da gelsin diyen Gürkan'a Koca sert çıkarak; 'Hayır ben bunu kabul etmiyorum. Aynı ortamda olamayız. Bu konuyu kapatmıyorum' diyerek sert bir dille konuşmasını sürdürdü.

ÇAKIR: TEK KURUŞ YİYEN VARSA ALLAH BELASINI VERSİN

Konuşmalarını yapmak üzere vatandaşları selamlayan milletvekili Ahmet Çakır da gerginliğin yersiz olduğunu, atılan iddianın gerçeği yansıtmadığını aktararak, ‘ Ak Parti iftiralara maruz kalıyor. Tek kuruş yiyen varsa cezasını alıyor, yiyen de varsa Allah belasını versin. Bu şekilde algı oluşturmaya gerek yok. Kimse bizi uysal koyun sanmasın. Biz saygımızdan susuyoruz. Böyle siyaset yapanlara ise gülüyoruz. Yaptığımız hizmetler ortada. Ben burada sizlere 3-5 değil, 1000 tane proje sayarım dedi.

 

 



YORUMLAR

  1. Mustafa

    14.03.2019 21:48:44

    Yarası olan gocunur lafı tam ihsan koca ve yaninda mosmor olan dudaklarini kemiren kisiler icin soylenmis olmali selahattin gurkan ise kendinden emin dik durusu,nazaketi ve kendinden emin haliyle gocunmadan her goruse saygi duygugunu ve en onemlisi insana insan oldugu icin duymus oldugu saygidan dolayi onunde saygiyla egiliyorum.

  2. Eda

    14.03.2019 21:28:55

    Artık dönemiz bitti maskeler düşüyor yavaş yavaş sen il başkanı asıl saygısız terbiyesiz sensin senin yanındakiler ve sen milletin oyuyla orda elinize mikrofon alıyosunuz size vekil diyemiycem çünkü o sıfat yok size verdiğim oylar yüzünden kendimden utanıyorum artık

  3. dendeniz44@hotmail.com

    14.03.2019 20:02:59

    Ahmet çakırın yüzünden Nur akıyor maşallah. O adamdan hırsız olmaz. Diğerlerini bilmiyorum ama onlarda yapmaz heralde

  4. Mehmet

    14.03.2019 18:58:57

    Yeşiltepe AK parti döneminde en çok oy alan bölge. 2-3 provokatör lekeleyemez bu insanları. İhsan koca yerli yerinde bi tepki vermiş. Böyle huzur bozanlara Fırsat verilmemeli

  5. Rahmi

    14.03.2019 14:26:36

    Çevre yolu üstünde rant kavgası yap, çevre yolu altında ekmek davasında olanları sustur. Din istismarı, bayrak. ezan istismarı ile hamasi ol.Melekbaba, Taştepe, Kiltepe,Yesiltepe gibi kerpiç mahallelerde gariban azarlamanın mutluluğunu yaşa. Fahri Kayahan'da nezaket abla ol. Yolsuzluk ve ususlsüzlük, adam kayırma, liyakatsiz ehliyetsizlikte çağ atla. Sonra da gel ispat et de. İspat TÜİK verileri.Resmi rakamlar eyvaah diyor. Ülkeye verdiğiniz zarar rakamlarla alarm veriyor. Hala çıkıp şereften bahsedebiliyorsunuz? Hangi şeref?

  6. Eski kentin bekçisi

    14.03.2019 14:12:36

    3 tane hap atmış hırsızlıktan belediye iştirakinden atılmış kendini bilmezin provakasyonu yorum yapanlar arkadaşlar işi aslını bilmeden yorum yapmayın

  7. Ali

    14.03.2019 14:10:36

    Tövbe siz hırsız değilsiniz, zaten sizin hakkınız yemek. Tabi hırsızlık tabirini doğru anlamak lazım, devletin kasasından nakit para çekerek hırsızlığı tabiki yapacak adam yok. Ancak mevkisini kullanarak adam kayırmak, kendi işini sıkıntısız risksiz yürütmek, menfaatini önde tutarak üste çıkmak hırsızlık oğlu hırsızlıktır.

  8. Rahmi

    14.03.2019 14:06:23

    Gürkan hariç diğerlerinin yüzünden düşen bin parça.Acaba Gürkan'ın mı adamıydı diyen komplocular olacaktır (!) Neyse, Zeki Müren de bizi görecek mi formatında bir itiraz olmuş. Yeşiltepeli yurttaşımız bir üfürünce makyajları silmiş, perukları düşürmüş, kimyalarını bozmuş. Pek alınmışlar. Yükünü tuttukça zıvanadan çıkıyorlar. Malatyanın ağası mısın sen, maraba mı azarlıyorsun? Demokrasi er meydanıdır. Tüm propaganda araçlarını işgal et, tehdit et, sustur ve buna seçim de? Enteresan tepkiler duyuyoruz vallahi toplum içine çıkamayacaksınız.

  9. kenan

    14.03.2019 13:47:49

    peki bu namuslu haramı bilen yöneticilerin hepsi neden öznur hanımın sülalaesinden çıkıyor!!! başka namuslu haramı bilen kimse kalmadımı bu memlekette benim hakkım varsa öznur çalık üstüne zehir zıkkım olsun ak partiye zarar verdiğini bile bile koltuğa yapışmış bırakmıyor sonunuz vallah iyi deil billah iyi deil öznur hanımın kardeşi hakkıylamı rektör öooldu yeğeni hakkıylamı memur oldu 2 senede müdür oldu ondan sonra gitti doğanyola aday oldu

  10. rüstem

    14.03.2019 13:31:43

    malatya time helal olsun diyorum gerçekleri paylaştığınız için malatyanın tek tarafsız haber sitesi...ihsan bey yanınızdaki öznur hanım alıp sizin gibi konuşacaktı öznur hanımın akrabaları kardeşleri yeğenleri 15 sene önce neleri vardı şimdi neleri var araştırılsın kamuoyuyla paylaşılsın partiye zarar verdiğini bile bile koltuktan kalkmıyor

  11. ÇETİN

    14.03.2019 12:45:04

    il başkanı vatandaşı böyle azarlayamaz neden kızıyorsun sen başkansın sakin olacaksın bir kıvılcımla neler olur bilmiyormusunuz.

  12. Medine

    14.03.2019 11:15:30

    İhsan Koca da yangına körükle gitmiş. Serseri defol git tavrı hiç hoş değil. Başkanımız Gürkan'ın tavrı nazarımızda tekrar takdir kazandı

  13. Şeref Taşkın

    14.03.2019 11:14:17

    Böyle olaylar olabilir. Siyasiler eleştiriye açık olmalı. Herkes aynı düşünmeyebilir. Önemli olan ikna edebilmek.

  14. Ali

    14.03.2019 11:13:09

    Başta her şey çok güzeldi siyasilerin surat ifadeleri birden değişti. Önceden böyle bir sorun çıkmıyordu. Çünkü artık Ak Parti Malatya'da değişti

  15. Hasan

    14.03.2019 11:11:55

    Selahattin Gürkan Başkan tebrik ederim. Sakinliği ve duruma yaklaşımı çok güzel. Zaten önemli olan da sizinle aynı düşünmeyeni de ikna etmek değil mi? Koca neden bu kadar tepki verdi tartışılır

  16. Ahmet

    14.03.2019 10:57:53

    Dönüp bir sorgulamak gerek...

  17. Kenan Kendir

    14.03.2019 10:23:14

    daha önce mahalle mitingleri oluyordu coşkulu duygusal sorunsuz. ne oldu herkes patlamamış bomba gibi. yıllardır bu toplantıların tecrübeli her dili bilen partiyi bilen bi zehir gibi sunucu vardı necdet boğa mıydı neydi. o nerde şimdi niye yok acemi kadın kız dikizleyen ağzında cigara ile laobali olan sunucular gelirse millet uyuz olur. eski sunucu başka partide mi nerde. o adamı getirin işi kurtarsın. çakal tipli insanlar size dokunamaz o zaman.