27 Haziran, 2026, Cumartesi
  • DOLAR
    42.26
  • EURO
    49.07
  • ALTIN
    5726.6
  • BIST
    10.641
  • BTC
    103068.32$

Seferberlik sonrası aşı yoğunluğu yaşanıyor


Seferberlik sonrası aşı yoğunluğu yaşanıyor
Covid-19 pandemisi nedeniyle Malatya’da Aile Sağlığı Merkezleri'nde aşı yoğunluğu yaşanıyor.

 


HABER MERKEZİ-MALATYA
Türkiye genelinde aşı seferberliğinin başlamasının ardından Malatya'da aşı yoğunluğu yaşandı. Özellikle Aile Sağlığı Merkezleri'nde de aşılamaya başlanmasının ardından vatandaşlar aşı olmak için ASM'lere adeta akın ediyor. Malatya'nın Yeşilyurt ilçesi Dilek Mahallesi'ndeki ASM'de de yoğunluk yaşandığı görülüyor. Vatandaşlar sırayla aşılarını olduktan sonra evlerine dönüyor.
Malatya'da bulunan ASM'ler içerisinde en fazla aşılama yapan yer olarak gündeme gelen Dilek ASM'nin, Covid-19 aşısında birinci sırada olduğu da öğrenildi.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!