Serinlemek için girdiği gölet sonu oldu!

Malatya'da serinlemek için gölete giren genç boğuldu.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Malatya'nın Battalgazi ilçesinde serinlemek için baraj gölüne giren genç boğuldu.

20 DAKİKALIK ÇALIŞMA SONUCU GENCİN CESEDİNE ULAŞILDI
Olay, Battalgazi ilçesi Beyazsaray mevkiinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, dayısı ile birlikte gezmeye giden Yusuf Samet Kezer (15) serinlemek için gölete girdi. Kezer'in bir süre sonra gözden kaybolması üzerine durum jandarmaya bildirdi. Olay yerine gelen Malatya Büyükşehir Belediyesi Su Altı Kurtarma ekibi, yaklaşık 20 dakikalık bir çalışma sonucu Kezer'in cesedine suyun 9 metre derinliğinde ulaştı. Dalgıçlar tarafından sudan çıkarılan gencin cesedi yapılan incelemenin ardından otopsi için Malatya Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı.
Jandarma olayla ilgili soruşturma başlattı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Battalgazi'de Kaldırım İşgaline Göz Açtırılmadı
- Battalgazi Belediyesi Başarılı Öğrencileri Evlerinde Sürpriz Hediyelerle Sevindirdi
- Bostanbaşı Mahallesi'nde Görüntülü Aramayla İntihar Edeceğini Söyleyen Şahıs Ölü Bulundu
- Milyonluk Tesis Var Ama Yol Yok! Hekimhan'da Tepkiler Büyüyor
- Deprem Nedeniyle Ara Verilmişti: Yeşilyurt Festivali Yeniden Kapılarını Açtı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.