Sezonu namağlup tamamladılar

Malatya Büyük Erkekler Basketbol liginde mücadelede eden Büyükşehir Belediye spor Basketbol Takımı, ligi namağlup şampiyon tamamlayarak Deplasmanlı Bölgesel Basketbol Ligi’nde oynamaya hak kazandı.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Basketbol Erkekler Ligi ekiplerine Malatya Büyükşehir Belediyespor takımı, normal sezonu yenilgi yüzü görmeden namağlup tamamladı. Sezon boyunca büyük başarı gösteren turuncu beyazlı takım Malatya'yı Deplasmanlı Bölgesel Ligi'nde temsil edecek.
Büyükşehir Belediyespor Basketbol Takımı Koçu Erol Akdeniz yaptığı açıklamada, “Bu şampiyonlukta emeği geçen başta başkanımız Mahmut Cücemen'e, yönetim kurulu üyelerimize, teknik ekibimize, sporcularımıza ve bizleri destekleyen tüm taraftarlarımıza teşekkür ederim” diye konuştu.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Vali Seddar Yavuz Kurum Müdürleriyle Birlikte Halk Gününde Vatandaşları Dinledi
- Kapıyı Kırarak İçeri Girmek İsteyen Partililere Çevik Kuvvet Ekipleri Müdahale Etti
- Veli Ağbaba’dan Gece Yarısı Çilingirle İl Binasına Girilmesine Sert Tepki! "Demokrasi Tarihine Kara Bir Leke"
- İstanbul Ulaşımına Malatyalı Eli Değdi! Tarihi Sayfa Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Teşrifleriyle Açıldı
- TOKİ Konutlarının Yanındaki Otluk Alanda Çıkan Yangın Korkuttu
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.