Sıkı denetim!

Malatya’da alkollü lokanta ruhsatlı iş yerleri denetlenerek, eksikleri olanlara ceza kesildi. 3 işyerinde toplamda 9 sigortasız işçi çalıştırıldığı görülürken, bir iş yerinde de çalışanın pozitif korona hastası olduğu tespit edildi.
HABR MERKEZİ-MALATYA
Malatya Emniyet Müdürlüğü Ahlak Büro Amirliğine bağlı ekipler, İl Tarım Orman Müdürlüğü, İl Sağlık Müdürlüğü, Çevre Şehircilik İl Müdürlüğü, Battalgazi Zabıta Amirliğine bağlı personeller eşliğinde, Malatya merkez ilçe Battalgazi'ye bağlı alkollü işletmeler üzerinde denetlemeler yapıldı.
GEREKLİ İŞLEMLER YAPILDI
Yapılan denetimlerde, alkollü lokanta ruhsatlı toplamda 4 işyeri denetlendi. İşyerlerinde bulunan toplamda 137 şahsın GBT kontrolü yapıldı. İki işyerinde alkol sunum belgesinin mevcut olmadan alkol sunumu yapıldığı,3 işyerinde toplamda 9 sigortasız işçi çalıştırıldığı, 3 işyerinde sosyal mesafe kuralına uyulmayarak Covid-19 tedbirleri kapsamında çıkan genelgeye aykırı davranıldığı ayrıca işyerinin birinde pozitif korona hastası şahsın bulunduğu, işyerinin birinde mesul müdür belgesi bulunmayan şahıs tarafından işletmecilik yapıldığı tespit edildi.
Sözü edilen alkollü işletmelerle ilgili gerekli tutanaklar tanzim edilerek, ilgili kurumlarla gerekli yazışmalar yapıldı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Kayıp Aysel Yıldırım Soruşturmasında Adliyeye Sevk Edilen Beş Şüpheliden Dördü Tutuklandı
- Malatya'da Okul Yolundaki Açık Elektrik Panoları Vatandaşları İsyan Ettirdi
- Polis Teşkilatına On Bin Yeni Memur Katılıyor! POMEM Sınav Sonuçları Erişime Açıldı
- Hastaneye Gitme Devri Kapanıyor! Kronik Hastalar İçin Evde Kesintisiz Sağlık Dönemi Sunuluyor
- Akoğuz Kışlası Konutları İçin Geri Sayım Başladı: Vali Yavuz Teslim Tarihini 9 Temmuz Olarak Açıkladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.