Şizofreni Hastası Evini Ateşe Verdi

Şizofreni Hastası Evini Ateşe Verdi
Malatya'da, şizofreni hastası bir şahıs evini ateşe verdi.
Edinilen bilgiye göre olay, Küçük Mustafa Paşa Mahallesi İpekçi Sokak'ta bir apartmanın zemin katında meydana geldi. İddiaya göre, sinir krizleri geçiren şizofreni hastası H.F., evini ateşe verdi. Camı kırıp eline de zarar veren şahıs, olay yerine çağrılan 112 ambulansıyla devlet hastanesine kaldırıldı. İtfaiye ekipleri de, evdeki yangını söndürdü.
Polis, olayla ilgili tahkikatı sürdürüyor.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Malatya'da 23 Yeni Okulun Kapıları Açılmaya Hazırlanıyor
- Malatya'da 147 Bin Öğrenci Karne Aldı! Vali Yavuz Karne Töreninde Aileleri Dijital Tehlikelere Karşı Uyardı
- Malatya Polisinden Uyuşturucu Şebekesine Ağır Darbe! Binlerce Sentetik Hap Ele Geçirildi
- Eğitim Bir Sen Malatya Şube Başkanı Söylemez Uyardı! Sık Değişen Mevzuat Eğitimde Verimi Baltalıyor
- İYİ Parti Battalgazi İlçe Başkanlığı Görevine İş Kadını Mine Ökmen Atandı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.