28 Haziran, 2026, Pazar
  • DOLAR
    42.26
  • EURO
    49.07
  • ALTIN
    5726.6
  • BIST
    10.641
  • BTC
    103068.32$

Son aşamaya gelindi


Son aşamaya gelindi
Arguvan'ın sağlıklı et ihtiyacını karşılamak amacıyla DAP (Doğu Anadolu Projesi Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı) desteği ile başlatılan mobil kesimhanenin yapımı tamamlanmak üzere...

 

HABER MERKEZİ-ARGUVAN

Arguvan'ın sağlıklı et ihtiyacını karşılamak amacıyla DAP (Doğu Anadolu Projesi Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı) desteği ile başlatılan mobil kesimhanenin yapımında son aşamaya gelindi.

9999_1

20 GÜN İÇİNDE FAALİYETE GEÇECEK

Çalışmaların tamamlanmasının ardından Arguvan'a yakışır, hijyen kurallarına uygun, sağlıklı ve modern kesimhane en geç 20 gün içinde faaliyete geçecek.

"MOBİL KESİMHANEYİ İLÇEMİZE KAZANDIRDIK"

Arguvan Belediye Başkanı Mehmet Kızıldaş konuyla ilgili yaptığı açıklamada, "Arguvan'da bölgede olmayan ve burada yaşayan insanlarımızın hijyenik et ihtiyaçlarını karşılayacak mobil kesimhaneyi de ilçemize kazandırdık. Arguvanımızın önemli ihtiyaçlarından birisi mezbahana ihtiyacıydı. Arguvan'da kesim yapılamıyordu. Özellikle yaz aylarında sokak aralarında uygunsuz hayvan kesimleri yapılıyordu. Modern ve hijyenik ortamlarda kesim yapılmasını sağlamak sıkıntı çekiyorduk. Soğutucu araçların olmaması ciddi bir eksiklikti. En kısa sürede bu kesimhane hizmete sunulacaktır. Burada bizlere desteklerini esirgemeyen DAP İdaresi Başkanı Adnan Demir ve Tarımsal Kalkınma Daire Başkanı Hilmi Öksöztepe'ye teşekkür ediyoruz" diye konuştu.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!