Son durum hakkında istişarelerde bulundular

Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan; Yeni Malatyaspor Kulüp Başkanı Adil Gevrek, Battalgazi Belediye Başkanı Osman Güder ve Yeşilyurt Belediye Başkanı Mehmet Çınar’ı makamında kabul ederek, sarı kırmızılı kulübün Süper Lig’deki gidişatıyla ilgili değerlendirmelerde bulundu. Yeşilyurt Belediye Başkanı Mehmet Çınar ve Battalgazi Belediye Başkanı Osman Güder’in de hazır bulunduğu ziyarette bir görüşme gerçekleştiren başkan Gürkan ve Adil Gevrek takımın Süper Lig’deki son durumu hakkında istişarelerde bulundu.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Yeni Malatyaspor Kulüp Başkanı Adil Gevrek, Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan'ı makamında ziyaret ederek, üzerinde Başkanı Gürkan'ın isminin yazılı olduğu 44 numaralı formayı kendisine hediye etti. Yeşilyurt Belediye Başkanı Mehmet Çınar ve Battalgazi Belediye Başkanı Osman Güder'in de hazır bulunduğu ziyarette bir görüşme gerçekleştiren başkan Gürkan ve Adil Gevrek takımın Süper Lig'deki son durumu hakkında istişarelerde bulundu. Malatya'nın tanıtımı anlamında ve hemşericilik ruhunun yaşatılması konusunda Yeni Malatyaspor'un önemli bir misyon üstlendiğini paylaşan Başkan Gürkan, sarı kırmızılı takımın Süper Lig'de kalıcı olmasının önemine dikkat çekerek, Yeni Malatyaspor'a 2020-2021 sezonunda başarılar diledi. Görüşme sonrası Başkan Gürkan'a adının yazılı olduğu 44 numaralı forma hediye edildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Ailesi Eve Dönünce Yıkıldı: Akçadağ'da 19 Yaşındaki H.H. Evinde Ölü Bulundu
- Kredi Kullanılmadan Yapıldı: İlçenin İlk Düğün ve Mevlit Salonu Hizmete Giriyor
- Deprem Sonrası Zor Günler Geçiren Malatya Esnafının Tahliye ve Kira Sorunu Masaya Yatırıldı
- 26.06.2026 Tarihi İçin Nikâh Dairesinde Yoğunluk Yaşandı
- Aşure Programında Yetim Aileler İçin Destek Çağrısı Yapıldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.