'Tekrar tekrar şükürler olsun'

Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, Ayasofya’nın cami olarak ibadete açılmasını değerlendirerek, 'Tekrar tekrar şükürler olsun” dedi.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Danıştay'ın aldığı Ayasofya'nın müze olmaktan çıkarılıp camii olarak kullanılmasının yolunu açan kararın ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, yapının Diyanet İşleri Başkanlığı'na devrini içeren kararnameyi imzalaması sevincine Başkan Gürkan da ortak oldu.
ŞÜKÜR NAMAZI KILINDI
Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, sosyal medya hesabında yaptığı açıklamada, “Tekrar tekrar şükürler olsun. Ayasofya Camii'nin şükrünü, Eyüp Sultan Camiinde sabah namazı sonrası dualarla eda etmeye çalıştık” ifadelerini kullandı.


Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Kayıp Aysel Yıldırım Soruşturmasında Adliyeye Sevk Edilen Beş Şüpheliden Dördü Tutuklandı
- Malatya'da Okul Yolundaki Açık Elektrik Panoları Vatandaşları İsyan Ettirdi
- Polis Teşkilatına On Bin Yeni Memur Katılıyor! POMEM Sınav Sonuçları Erişime Açıldı
- Hastaneye Gitme Devri Kapanıyor! Kronik Hastalar İçin Evde Kesintisiz Sağlık Dönemi Sunuluyor
- Akoğuz Kışlası Konutları İçin Geri Sayım Başladı: Vali Yavuz Teslim Tarihini 9 Temmuz Olarak Açıkladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.