Telekomsporlular Hatay yolcusu...

Telekomspor, U17 Gençler 2. Kademe müsabakaları için yarın Hatay'ın Samandağ ilçesine gidecek.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Telekomspor Teknik Sorumlusu Cumali Dedeoğlu hedeflerinin Malatya'nın adını finallere yazdırmak olduğunu söyledi.
SON HAZIRLIKLAR TAMAMLANDI
U17 Gençler 2. Kademe müsabakalarına katılacak olan Telekomspor, turnuvanın hazırlıklarını tamamlayarak karşılaşmaların oynanacağı Hatay'a gidecek. 9-22 Haziran tarihleri arasında gerçekleşecek müsabakalarda Ergani Gençlerbirliği, Elazığ İl Özel İdare, Konya Karakartallar, Adana Seyhan Belediyespor ve Mersin Akdeniz Belediyespor takımlarıyla karşılaşacak olan Telekomspor teknik sorumlusu Cumali Dedeoğlu hedeflerinin finallere katılmak olduğunu söyledi. Dedeoğlu, "Son idmanımızı dün gerçekleştirerek hazırlıklarımızı tamamladık. Kahramanmaraş'ta mücadele eden kadromuzu muhafaza ederek 20 kişilik kafileyle Hatay'a hareket edeceğiz. Müsabakalar Samandağ ilçesinde oynanacak. Elimizden gelenin en iyisini yaparak Malatya'mızın ve Telekomspor'un adını inşallah finallere yazdıracağız" dedi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Kredi Kullanılmadan Yapıldı: İlçenin İlk Düğün ve Mevlit Salonu Hizmete Giriyor
- Deprem Sonrası Zor Günler Geçiren Malatya Esnafının Tahliye ve Kira Sorunu Masaya Yatırıldı
- 26.06.2026 Tarihi İçin Nikâh Dairesinde Yoğunluk Yaşandı
- Aşure Programında Yetim Aileler İçin Destek Çağrısı Yapıldı
- Malatya'da Saman Yüklü Tırdan Geriye Hurda Yığını Kaldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.