Tombala oynayanlara ceza yağdı!

Malatya’da bir işyerinde tombala oynayan 11 şahsa polis tarafından ceza kesildi.
HABER MERKEZİ-BATTALGAZİ
Battalgazi ilçesi Saray Mahallesi’nde faaliyet gösteren bir işyerinde tombala oynayan 11 şahsa, polis tarafından 5326 SKM/34. maddesine istinaden idari işlem uygulandı.Tombala malzemeleri ve paralara el konuldu.
İşletmeci hakkında adli işlem yapılarak tahkikata başlanıldı.
Battalgazi ilçesi Saray Mahallesi’nde faaliyet gösteren bir işyerinde tombala oynayan 11 şahsa, polis tarafından 5326 SKM/34. maddesine istinaden idari işlem uygulandı.Tombala malzemeleri ve paralara el konuldu.
İşletmeci hakkında adli işlem yapılarak tahkikata başlanıldı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Yargıda Otuz Maddelik Yeni Dönem Başlıyor: Beklenen Kanun Teklifi Meclis Başkanlığına Sunuldu
- OKULLAR NE ZAMAN KAPANACAK? Karne günü yaklaşıyor... İşte MEB takvimi ve 2026-2027 okullar ne zaman açılacak sorusunun cevabı
- Malatya’nın Köklü Kültürü İstanbul’da Yaşatılıyor: Zeytinburnu’nda Sıcak Bir Anadolu Sofrası Kuruldu
- Doğanşehir’de Dutlar Olgunlaştı: Vatandaşlar Kazanları Şifa Kaynağı Pekmez İçin Kaynatıyor
- Milletvekili Tüfenkci Yeni Camii ve Belediye Hamamı’ndaki Restorasyon Çalışmalarını İnceledi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.