Türk Malı'na ödül verilecek

'Türk Malı kampanyası' kapsamında Sümer İlkokulu'nda düzenlenen etkinlikte en fazla yerli ürün kodu olan eşyaları getiren öğrencilere ödül verilecek.
HABER MERKEZİ /MALATYA
Sümer İlkokulu'nda düzenlenen 'Türk Malı kampanyası' kapsamında en çok yerli malı kullanan öğrenciler ödüllendirilecek. Yeşilyurt İlçesi'ne bağlı Sümer İlkokulu'nda Türk Malı kampanyası düzenlendi. 'Ülkemi seviyorum, Türk malı kullanıyorum' sloganı ile 3-D sınıfı öğretmeni Sibel Ünver tarafından kampanya düzenlendi. İlginin bir hayli yüksek olduğu kampanyada, en fazla yerli ürün kodu olan eşyaları getiren öğrenciler ödüllendirilecek.

"ELİMİZDEN GELDİĞİ ÖLÇÜDE TÜRK MALLARI KULLANMALIYIZ"
Okul Müdürü Şükrü Deveceloğlu, bu hafta süresince tutumlu olmanın, yatırım yapmanın ve yerli malı kullanmanın önemini arttırmak amacıyla böyle bir kampanya düzenlendiğini belirterek, "Aşırı harcamaya savurganlık, bundan kaçınmaya da tuttum diyoruz. Tutumlu olma alışkanlığı küçük yaşlarda başlar. Yabancı mal alırken verdiğimiz paranın bir daha geri gelmeyeceğini düşünmeliyiz. Bu nedenle elimizden geldiği ölçüde Türk malları kullanmalıyız. Yabancı ülkelere para akışını önlemek için Türk mallarının kullanılması önemli. Kampanyayı düzenleyen öğretmenlere ve öğrencilere teşekkür ediyorum" dedi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Somuncubaba Kavşağı'nda Korkutan Kaza: Otomobil ile Traktör Çarpıştı
- Ailesi Eve Dönünce Yıkıldı: Akçadağ'da 19 Yaşındaki H.H. Evinde Ölü Bulundu
- Kredi Kullanılmadan Yapıldı: İlçenin İlk Düğün ve Mevlit Salonu Hizmete Giriyor
- Deprem Sonrası Zor Günler Geçiren Malatya Esnafının Tahliye ve Kira Sorunu Masaya Yatırıldı
- 26.06.2026 Tarihi İçin Nikâh Dairesinde Yoğunluk Yaşandı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.