Yemek ve yol ücretlerinde artış kararı

Türkiye'de çalışan milyonlarca kişiyi ilgilendiren önemli karar Resmi Gazete'de yayımlandı. Buna göre şirketler kendi bünyelerinde yemek ve ulaşım hizmeti vermiyorsa çalışanlara verilecek tutarlar güncellendi.
HABER MERKEZİ-İSTANBUL
Çalışanları ilgilendiren önemli karar Resmi Gazete'de Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın imzasıyla yayımlandı. Karara göre işyerleri kendi bünyelerinde çalışanlarına Yemek veriyorsa günlük yemek ücreti 34 liradan 51 liraya yükseltildi. Böylece yüzde 79.41 oranında artış gerçekleşmiş oldu.
YEMEK ÜCRETİ ASGARİ 1224
Haftanın 6 günü çalışan bir işçiye ayda asgari olarak 1224 lira yemek parası verilmesi gerekiyor.
YOL ÜCRETİ DE ARTTI
Bununla birlikte yol ücretlerinde de gelişme oldu. Başka bir deyişle, ulaşımı işyeri servisle karşılamıyorsa günlük 17 lira çalışanına yol ücreti vermesi gerekiyordu. Bu Ücret ise yeni düzenlemeyle 25,5 liraya çıkarıldı. Yol ücretinde de yüzde 50 artış yapıldı.
Haftanın 6 günü çalışan bir işçiye ayda asgari olarak 612 lira yol parası verilmesi gerekiyor.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Malatya’dan Türkiye’yi Yasa Boğan Haber: 4 Askerimiz Şehit Oldu
- Vali Seddar Yavuz Konutlardaki Sorunların Çözümü İçin Düğmeye Bastı!
- Bakan Tekin Açıkladı: Eğitim Bütçesi İçin Rakamlar Netleşti
- Malatya'da Uzun Süreli Kesinti İçin Geri Sayım! Musluklardan Su Akmayacak
- Okula Alınmadı, Bıçakla Geri Döndü! Malatya Valiliği Olayın Perde Arkasını Açıkladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.