Yeni Malatyaspor, 3-1 mağlup oldu

Yeni Malatyaspor, Düzce Topuk Yaylası'nda oynadığı hazırlık maçında Azerbaycan Süper Lig takımlarından Sumgayıt'a 3-1 mağlup oldu.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Yeni Malatyaspor, Düzce Topuk Yaylası'nda oynadığı hazırlık maçında Azerbaycan Süper Lig takımlarından Sumgayıt'a 3-1 mağlup oldu.
HAZIRLIK MAÇI YAPILDI
Düzce'nin Topuk Yaylası Tesisleri'nde yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Süper Lig ekibi Yeni Malatyaspor, Azerbaycan Süper Lig takımlarından Sumgayıt ile hazırlık maçı yaptı. Sarı-kırmızılılar maçı 3-1 kaybederken, tek gol Issiar Dia'dan geldi. Evkur Yeni Malatyaspor rakibi karşısına Ertaç, Mina, Sadık, Chebake, İsmail, Murat Yıldırım, Azubuike, Mustafa, Rahman, Dia ve İsmail Eren 11'iyle çıktı.
YENİ MALATYASPOR 3-1 MAĞLUP OLDU
Azerbaycan takımı Sumgayıt 34 ve 62. dakikalarda Yusif Nabiyev, 38'de ise Afran İsmayilov (Pen.) bulduğu gollerle 3-0'lık skor yakalarken, Yeni Malatyaspor'un tek golünü 65'inci dakikada Issiar Dia kaydetti.
Müsabakada Erol Bulut sakat oyuncu sayısının fazlalığından dolayı kadro kurmakta zorlanırken, Rahman ve Azubuike de bugünkü maçta sakatlanarak oyunu tamamlayamadı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Kredi Kullanılmadan Yapıldı: İlçenin İlk Düğün ve Mevlit Salonu Hizmete Giriyor
- Deprem Sonrası Zor Günler Geçiren Malatya Esnafının Tahliye ve Kira Sorunu Masaya Yatırıldı
- 26.06.2026 Tarihi İçin Nikâh Dairesinde Yoğunluk Yaşandı
- Aşure Programında Yetim Aileler İçin Destek Çağrısı Yapıldı
- Malatya'da Saman Yüklü Tırdan Geriye Hurda Yığını Kaldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.