Yeni Malatyaspor'da 2 pozitif vaka!

Süper Lig takımlarından BtcTurk Yeni Malatyaspor'da 1'i futbolcu 2 kişinin yeni tip corona virüs testinin pozitif çıktığı açıklandı.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Yeni Malatyaspor Kulübü'nde ikinci kez yapılan korona virüs (Covid-19) testi sonucunda bir futbolcu ve kulüp çalışanında pozitif vakaya rastlanıldığı açıklandı.

KULÜP TARAFINDAN YAPILAN AÇIKLAMA ŞÖYLE:
Kulüp tarafından yapılan açıklamada, "Bugün Nurettin Soykan Tesisleri'nde tüm futbolcularımız, teknik heyetimiz ve tesis çalışanlarımıza ikinci kez Covid-19 testi yapılmıştır. Yapılan testler neticesinde bir futbolcumuz ve bir personelimizde pozitif vakaya rastlanmıştır.
Testi pozitif sonuçlanan futbolcumuz ve personelimizin takip ve tedavi süreçlerine ilgili prosedürler dahilinde başlanmıştır.
Kamuoyuna saygıyla duyurulur" ifadelerine yer verildi.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Psikiyatrik Tedavi Gören Babanın Silahından Çıkan Kurşunlar Bir Aileyi Yok Etti
- Bakan Yumaklı Açıkladı: Elli Bir Bin Kanatlı Yaban Hayvanı Doğaya Salınıyor
- Doğanşehir İlçesinde Haberleşme Kablolarını Çalan Hırsızlar Kıskıvrak Yakalandı
- Boşa Akan Sular Kazanca Dönüşüyor: Kırsalda Kapalı Boru Dönemiyle Aynı Anda Birden Fazla Bahçe Sulanıyor
- Jandarma Zamanla Yarıştı: İkiz Kardeşler Sınava Beş Dakika Kala Yetiştirildi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.