Yeni yasak getirildi!

Malatya’da lokanta, çay ocağı gibi işyerlerinin kaldırıma, yaya yollarına masa sandalye atarak işgal etmelerine korona virüs önlemleri kapsamında yasak getirildi.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Yeni tip korona virüs önlemleri kapsamında Malatya'da bazı kararlar alındı.
KALDIRIM İŞGALİNE YASAK GETİRİLDİ
İl Hıfzıssıhha Kurulu tarafından yapılan açıklamada, “Korona virüs salgını ile mücadele amacıyla İlimizde yapılan denetimlerde, çay ocağı, kahvehane, kıraathane, lokanta, restoran, kafe, kafeterya vb. yeme-içme yerlerinin etrafında bulunan kaldırım ve yaya yollarına masa ve sandalye konularak müşterilere hizmet verildiğinin tespit edildiği, bunun da yayaların yürüme alanlarının daraltılarak kalabalıkların oluşmasına, bu işletmelerden hizmet alan müşteriler arasında sosyal mesafenin korunmaması neticesinde salgının yayılmasına sebebiyet verdiği değerlendirilmiştir. Bu nedenle, ilimiz genelinde; çay ocağı, kahvehane, kıraathane, lokanta, restoran, kafe, kafeterya vb. yeme-içme yerlerinin etrafında bulunan kaldırım ve yaya yollarına masa ve sandalye konulmasına müsaade edilmemesine, bu konudaki denetimin belediye zabıtaları, kolluk görevlileri ve görevlendirilen denetim heyetlerince yerine getirilmesine karar verilmiştir” denildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Battalgazi Belediyesi Başarılı Öğrencileri Evlerinde Sürpriz Hediyelerle Sevindirdi
- Bostanbaşı Mahallesi'nde Görüntülü Aramayla İntihar Edeceğini Söyleyen Şahıs Ölü Bulundu
- Milyonluk Tesis Var Ama Yol Yok! Hekimhan'da Tepkiler Büyüyor
- Deprem Nedeniyle Ara Verilmişti: Yeşilyurt Festivali Yeniden Kapılarını Açtı
- Hayvan Küpeleme Sisteminde Yeni Dönem Başladı! Karekod Uygulaması Devreye Girdi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.