Yeşilyurt Belediyespor'da hüsran!

TFF 3.Lig 3.Grup’un 23. haftasında sahasında Osmaniyespor'ağırlayan Malatya Yeşilyurt Belediyespor, rakibine 2-0 yenilerek ligde kalma mücadelesinde büyük yara aldı.
HABER MERKEZİ-YEŞİLYURT
Yeşiltepe 1 nolu sahada oynanan karşılaşmayı hakem Fevzi Erdem Akbaş yönetti. Grupta 1 maçı eksik 21 puanla son sırada bulunan turuncu yeşilliler, Osmaniyespor karşısında maç genelinde varlık gösteremedi ve sahadan 2-0 yenik ayrıldı.
6 PUAN TOPLAYABİLDİ
Konuk takım Osmaniyespor'un golleri 10 ve 70. dakikalarda Mustafa Öztürk'ten geldi. Turuncu yeşilliler rakibi karşısına, Emrah Tuncel, Sefa Korkmaz, Halil İbrahim Can, Mustafa Pınar, Vedat Erçin, Emre Fırtına, Ali Kemal Başaran, Erhan Gözetlik, İbrahim Tokay, Muhammed Öztürk, Selim Dedekoç on biriyle çıktı. Ligde telafisi olmayan haftalara giren Malatya ekibi, Osmaniyespor yenilgisiyle ligde kalma mücadelesinde büyük yara aldı.
Yeşilyurt Belediyespor Alaattin Gülerce yönetiminde çıktığı 5 maçta 1 galibiyet, 1 mağlubiyet, 3 beraberlik alarak 6 puan toplayabildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Deprem Sonrası Zor Günler Geçiren Malatya Esnafının Tahliye ve Kira Sorunu Masaya Yatırıldı
- 26.06.2026 Tarihi İçin Nikâh Dairesinde Yoğunluk Yaşandı
- Aşure Programında Yetim Aileler İçin Destek Çağrısı Yapıldı
- Malatya'da Saman Yüklü Tırdan Geriye Hurda Yığını Kaldı
- Malatya'da Binlerce Uyuşturucu Hap Ele Geçirildi: Şüpheliler Serbest Kaldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.