Yükseköğretimde aşılanma oranları açıklandı

YÖK Başkanı Özvar, öğretim elemanlarının yüzde 88'inin, üniversite öğrencilerinin ise yüzde 65'inin, iki doz aşılarını tamamladığını açıkladı.
HABER MERKEZİ-İSTANBUL
Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanı Erol Özvar, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, yükseköğretim sistemi içerisindeki öğretim elemanlarının ve öğrencilerin aşılanma oranlarını açıkladı.
YÖK Başkanı Özvar, öğretim elemanlarının yüzde 88'inin, üniversite öğrencilerinin de yüzde 65'inin, iki doz aşılarını tamamladığını belirtti.
"DERSLER BAŞLAMADAN AŞILARINI TAMAMLAYARAK SALGINLA MÜCADELEDE DESTEK VERMELERİNİ RİCA EDERİM"
Başkan Özvar, paylaşımında şu ifadeleri kullandı:
Yükseköğretim sistemimiz içerisindeki öğretim elemanlarımızın yüzde 88'i, üniversite öğrencilerimizin de yüzde 65'i, bugün itibarıyla iki doz aşılarını olmuş vaziyettedir. Bu aşı oranlarının bizim 2021-2022 akademik yılında 'yüz yüze eğitim' konusundaki kararlılığımızı desteklediğini ve bu husustaki inancımızı artırdığını ifade etmek isterim. Eğitim-öğretim dönemi başlamadan önce bu oranının yüzde 100'e çıkacağına inanıyoruz. Bu kapsamda değerli akademik ve idari personelimiz ile sevgili öğrencilerimizin 'aşı olmaları' büyük önem arz etmektedir. Bütün paydaşlarımıza dersler başlamadan önce aşılarını tamamlayarak, üniversitelerine salgınla mücadelede destek vermelerini rica ederim.
Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanı Erol Özvar, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, yükseköğretim sistemi içerisindeki öğretim elemanlarının ve öğrencilerin aşılanma oranlarını açıkladı.
YÖK Başkanı Özvar, öğretim elemanlarının yüzde 88'inin, üniversite öğrencilerinin de yüzde 65'inin, iki doz aşılarını tamamladığını belirtti.
"DERSLER BAŞLAMADAN AŞILARINI TAMAMLAYARAK SALGINLA MÜCADELEDE DESTEK VERMELERİNİ RİCA EDERİM"
Başkan Özvar, paylaşımında şu ifadeleri kullandı:
Yükseköğretim sistemimiz içerisindeki öğretim elemanlarımızın yüzde 88'i, üniversite öğrencilerimizin de yüzde 65'i, bugün itibarıyla iki doz aşılarını olmuş vaziyettedir. Bu aşı oranlarının bizim 2021-2022 akademik yılında 'yüz yüze eğitim' konusundaki kararlılığımızı desteklediğini ve bu husustaki inancımızı artırdığını ifade etmek isterim. Eğitim-öğretim dönemi başlamadan önce bu oranının yüzde 100'e çıkacağına inanıyoruz. Bu kapsamda değerli akademik ve idari personelimiz ile sevgili öğrencilerimizin 'aşı olmaları' büyük önem arz etmektedir. Bütün paydaşlarımıza dersler başlamadan önce aşılarını tamamlayarak, üniversitelerine salgınla mücadelede destek vermelerini rica ederim.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Deprem Sonrası Zor Günler Geçiren Malatya Esnafının Tahliye ve Kira Sorunu Masaya Yatırıldı
- 26.06.2026 Tarihi İçin Nikâh Dairesinde Yoğunluk Yaşandı
- Aşure Programında Yetim Aileler İçin Destek Çağrısı Yapıldı
- Malatya'da Saman Yüklü Tırdan Geriye Hurda Yığını Kaldı
- Malatya'da Binlerce Uyuşturucu Hap Ele Geçirildi: Şüpheliler Serbest Kaldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.