'Zararlar karşılanmalı'

Malatya'nın Akadağ ilçesi'nde İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü'ne müracaatta bulunan Mahalle Muhtarları monilya hastalığından zarar gören üreticilerin tespit edilmesi ve zararlarının karşılanmasını istedi.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Akçadağ ilçesi'nde monilya hastalığı kapsamında kayısı üreticilerine yapılan destekleme ödemelerine ilişkin tepkiler sürürken, Akçadağ Muhtarlar Dernek Başkanı Eyüp Gönültaş beraberinde bazı mahalle muhtarları ile birlikte İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü'ne giderek monilya hastalığından zarar gören üreticilerin tespit edilmesi ve zararlarının karşılanması amacıyla müracaatta bulundu.
"ZARARLARIN KARŞILANMASINI İSTİYORUZ"
Konunun kayısı üreticilerinin bir numaralı gündemi olduğunu aktaran Gönültaş, " Kayısı üreticisi, Toprak Mahsulleri Ofisi'nin (TMO) kayısı alımına başlamasının sevincini tam anlamıyla yaşamadan monilya hastalığı kapsamında üreticilere yapılan destekleme ödemelerindeki adaletsizlik ve belirsizlik nedeniyle büyük bir şok yaşamıştır. Bugün bu belirsizliğin ortadan kaldırılması monilyadan zarar gören üreticilerin tespit edilmesi ve zararlarının karşılanması talebimizi yazılı olarak İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü'ne sunduk. Yetkililerin konuya gerekli hassasiyeti göstermelerini bekliyoruz" diye konuştu
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- CHP Yönetimi İrtibat Bürosu Açtı! Görevden Alınan Yönetimden İlk Toplantı
- TÜGVA Battalgazi'de Yeni Dönem Başladı: Görev Ömer Polat'a Verildi
- Sosyal Medyadan Zehir Saçan Şebekeye Darbe: 122 Kişi Tutuklandı
- Günpınar Vadisi Koordinasyonundaki Araştırma Darende'nin Saklı Doğal Mirasını Gün Yüzüne Çıkardı
- Türkiye'nin Dört Bir Yanından Gelen Motosiklet Tutkunları Akçadağ'da Buluştu
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.