Buz: “Önemli bir rakibe karşı 1-0 kaybettik”

Yeni Malatyaspor Teknik Direktörü İrfan Buz, Sivasspor mağlubiyetinin ardından, “Önemli bir rakibe karşı 1-0 kaybettik. Bizim açımızdan son dakikalarda atılan o gol zaafımız. Ama 88’de yenilmek üzücü” dedi.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Yeni Malatyaspor Teknik Direktörü İrfan Buz, Sivasspor'a 1-0 mağlup oldukları maçın ardından düzenlediği basın toplantısında açıklamada bulundu.
Buz, “Bugün önemli bir müsabakaya çıktık. Sivasspor müsabakasından en azından bir puanla ayrılmak istedik. Müsabakaya genel anlamı ile baktığımız zaman hem rakibin hem de bizlerin pozisyonları vardı. Golü atmış olsaydık biz 1-0 kazanmış olacaktık. Maalesef dakika 88'de gereken konsantrasyonu da gösteremedik. Önemli bir rakibe karşı 1-0 kaybettik. Bu maçı değerlendiriyoruz ama yarından itibaren Kayserispor maçına odaklanıp kendi sahamızda kazanmak istiyoruz. Rıza Hoca'yı kutluyorum. Önemli bir performans ve önemli bir takım. Bizim açımızdan son dakikalarda atılan o gol zaafımız. Ama 88'de yenilmek üzücü” ifadesini kullandı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Kredi Kullanılmadan Yapıldı: İlçenin İlk Düğün ve Mevlit Salonu Hizmete Giriyor
- Deprem Sonrası Zor Günler Geçiren Malatya Esnafının Tahliye ve Kira Sorunu Masaya Yatırıldı
- 26.06.2026 Tarihi İçin Nikâh Dairesinde Yoğunluk Yaşandı
- Aşure Programında Yetim Aileler İçin Destek Çağrısı Yapıldı
- Malatya'da Saman Yüklü Tırdan Geriye Hurda Yığını Kaldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.