Daha iyi hissetmek...

Özlem Önal Erkurt yazdı...
“Daha iyi hissetmek”. Bedensel ve ruhsal acıların enva-i çeşidini dibine kadar yaşayanlar bilir bunun kıymetini. Her sabah güneşi türlü korkularla karşılayıp, kederle, sayısız ızdırapla batıranlar. Bizi en iyi biz anlayabiliriz. Sürekli kendiyle meşgul insanların; “Kendini çok dinleme” diye verdikleri nasihatlere rağmen…
...
YAZININ DEVAMINI OKUMAK İÇİN LÜTFEN BURAYA > TIKLAYINIZ.
...
YAZININ DEVAMINI OKUMAK İÇİN LÜTFEN BURAYA > TIKLAYINIZ.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Eski Belediye Başkanı Mehmet Yaşar Çerçi’nin Ağabeyi Vefat Etti
- Yaya Geçidinde Bisikletliye Yol Veren Sürücü Facianın Eşiğinden Döndü
- Fahri Kayahan İle Adıyaman Yolu Arasında Kesintisiz Ulaşım Dönemi Başlıyor
- Teknik Zorluklar Nedeniyle Durdurulan Şehristan Evlerindeki Yıkım Çalışmaları Tamamlandı
- Okul Yolunda Korku Saçan Elektrik Panoları FEDAŞ Ekiplerince Güvenli Hale Getirildi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.