Dostluk Turnuvası düzenlendi

Malatya’da 1. İller Arası Judo Dostluk Turnuvası düzenlendi
HABER MERKEZİ-MALATYA
Malatya'da 1. İller Arası Judo Dostluk Turnuvası düzenlendi
"İLİMİZDE JUDO DA HAREKETLİ OLMALI"
18 Kasım'da Malatya'da düzenlenen 1. İller Arası Judo Dostluk Turnuvasına 7 ilden 115 sporcu katıldı. Turnuvada Süper Minikler Gurubunda Malatya takım halinde 3.lük Minikler ve Yıldızlar gurubunda takım halinde 4.lük elde etti. Açılışta konuşma yapan Türkiye Judo Federasyonu Yüksek İstişare Kurulu Üyesi ve aynı zaman da Malatya Judo İl Temsilcisi Haydar Güler “Bu tür turnuvaların bölgemizde daha çok olması gerekiyor. Ve yılda bir defa maç yapan sporcular bu tür organizasyonlarda kendi heyecanlarını yenerek daha tecrübeli oluyor. Çocuklarımızı Türkiye şampiyonalarında madalya kürsülerinde görebilmek adına ilimizde artık Judo da hareketlilik olması gerekiyor. Federasyon Başkanı Sezer Huysuz Bey'in sürekli takip ettiği iller içerisinde Malatyamız da bulunuyor” şeklinde konuştu.
Turnuva sonunda tüm Antrenör ve Sporculara hediye dağıtıldı
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Kredi Kullanılmadan Yapıldı: İlçenin İlk Düğün ve Mevlit Salonu Hizmete Giriyor
- Deprem Sonrası Zor Günler Geçiren Malatya Esnafının Tahliye ve Kira Sorunu Masaya Yatırıldı
- 26.06.2026 Tarihi İçin Nikâh Dairesinde Yoğunluk Yaşandı
- Aşure Programında Yetim Aileler İçin Destek Çağrısı Yapıldı
- Malatya'da Saman Yüklü Tırdan Geriye Hurda Yığını Kaldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.