İşaret dili uygulamalı olarak anlatıldı

Battalgazi Belediyesi tarafından Belediye personellerine işaret dili eğitimi verildi.
HABER MERKEZİ-BATTALGAZİ
Battalgazi Belediyesi tarafından Belediye personellerine işaret dili eğitimi verildi.
İŞARET DİLİ EĞİTİMİ VERİLDİ
Battalgazi Belediyesi tarafından hizmet içi eğitim çalışmaları kapsamında Belediye personellerine işaret dili eğitimi verildi. Battalgazi Belediyesi konferans salonunda verilen eğitim kapsamında, işitme engelliler ile iletişim kurma yönündeki engellerin kaldırılması amacı ile işaret dili konuşma teknikleri uygulamalı olarak anlatıldı.
"ENGELLERİ KALDIRMIŞ OLACAKLAR"
Eğitim ile ilgili bilgiler veren İnönü Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi İşaret Dili Eğitmeni Şadiye Özbey Eroğlu, Battalgazi Belediye Başkanı Selahattin Gürkan'a eğitimlere desteklerinden ötürü teşekkür ederek,” Bu eğitimle birlikte artık işitme engelli olanlar artık iletişime geçeceğiz. Buraya katılan arkadaşlarımız inşallah işitme engelli olan arkadaşlarımızla iletişim kurma yönündeki engelleri kaldırmış olacaklar” diye konuştu.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Hayvan Küpeleme Sisteminde Yeni Dönem Başladı! Karekod Uygulaması Devreye Girdi
- Malatya'da Genç Mucitler Projelerini Sergiledi! Başkan Er'den Bilim Merkezi Müjdesi
- CHP Yönetimi İrtibat Bürosu Açtı! Görevden Alınan Yönetimden İlk Toplantı
- TÜGVA Battalgazi'de Yeni Dönem Başladı: Görev Ömer Polat'a Verildi
- Sosyal Medyadan Zehir Saçan Şebekeye Darbe: 122 Kişi Tutuklandı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.