Malatya'da Soba Zehirlenmesi: 2 Ölü

Malatya'nın Arguvan ilçesinde sobadan sızan karbon monoksit gazından zehirlenen karı koca hayatını kaybetti.
Olay, Kuyudere köyünde meydana geldi. Sevim ile Ali Temiz çifti, ısınmak amacıyla soba kovasını yattıkları odaya koydu. Çift, kovadan sızan karbon monoksit gazından zehirlendi. Sabah okula gitmek üzere kalkan Temiz çiftinin çocukları, anne ve babalarından ses gelmeyince şüphelendiler. Anne ve babalarının hareketsiz yattığını gören çocuklar, komşularını çağırdı. Eve gelen komşular, Temiz çiftinin nefes almadığını tespit edince durumu 112 ve emniyet ekiplerine bildirdi.
Olay yerine gelen ekipler, Temiz çiftinin öldüğünü belirledi. Çiftin cenazeleri, savcının incelemesinin ardından otopsi yapılmak üzere Malatya Adli Tıp Kurumuna gönderildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Malatya’da Görülmemiş Olay: Şehristan Evleri’nin Yapısal Direnci İş Makinelerini Bozdu ve Yıkım Durdu
- Malatya Valiliğinde Yatırımlar ve Projeler Masaya Yatırıldı
- Kavga Ortamı Geride Kalmalı: Abdullah Aksoğan’dan Malatyalılara Kenetlenme Çağrısı
- Malatya’da Mescid-i Aksa Camii’nin Temeli Atıldı! Başkandan Tören Alanında Teknik Uyarı...
- Darende'de 500 Yıllık Tarihi Yusuf Paşa Bedesteni Restore Edilerek Hizmete Açıldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.