Malatya 'Yeni Büyük Cami' İsteniyor

Malatya 'Yeni Büyük Cami' İsteniyor
Malatya'ya yeni büyük cami isteniyor.
Malatya Eğitimi Geliştirme Derneği Başkanı Niyazi Tan yaptığı açıklamada, “Malatya merkeze 100 yıl önce ilk büyük cami olarak Yeni Cami yapılmış. Daha sonra büyük cami yapılmamış. Malatya'ya Selahattin Cami (Büyük Cami) acil gerekli” dedi. özellikle Cuma günleri vatandaşların merkez camilerde dışarıda namaz kaldıklarını vurguladı. söyleyen Tan, yeni büyük bir cami yapılamasını beklediklerini ifade etti.
Malatya Belediye binası ile Malatya Park AVM arasındaki boşluğa Yeşilyurt Belediye Başkanı Mehmet Kavuk tarafından kendi adına büyük bir cami yaptıracağının iki yıldır konuşulduğunu ancak bir türlü temelinin atılmadığını söyleyen Tan, bu konuda Mehmet Kavuk'un da adım atmasını beklediklerini kaydetti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Psikiyatrik Tedavi Gören Babanın Silahından Çıkan Kurşunlar Bir Aileyi Yok Etti
- Bakan Yumaklı Açıkladı: Elli Bir Bin Kanatlı Yaban Hayvanı Doğaya Salınıyor
- Doğanşehir İlçesinde Haberleşme Kablolarını Çalan Hırsızlar Kıskıvrak Yakalandı
- Boşa Akan Sular Kazanca Dönüşüyor: Kırsalda Kapalı Boru Dönemiyle Aynı Anda Birden Fazla Bahçe Sulanıyor
- Jandarma Zamanla Yarıştı: İkiz Kardeşler Sınava Beş Dakika Kala Yetiştirildi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.