'O Neydi Gı' Akçadağ'da sahnelendi

Yeşilyurt Belediye Tiyatrosu tarafından hazırlanan 'O Neydi Gı' adlı tiyatro oyunu Akçadağ ilçesinde sahnelendi.
HABER MERKEZİ / MALATYA
Akçadağ Nitelikli Kalkınma ve Sosyal Dayanışma Derneği'nin (ANKA) daveti üzerine ilçeye gelen Yeşilyurt Belediyesi Tiyatro ekibi, Ömer Konakçı'nın yazıp yönettiği oyunu, Akçadağ öğretmen evi Konferans Salonu'nda Akçadağlı vatandaşların ve öğrencilerin beğenisine sundu. İrem Alhan, Nihal İclal Çetin, Taner İstek, Asude Melek Şahin, Mohamed Ahmed ve Abdullah Özkaya'nın sahne aldığı Ömer Konakçı'nın yazıp yönettiği oyunda, yöresel ağız, hikayeler ve Malatya Kültürü kullanılarak güncel yaşamdan kesitler, mizahi bir dille anlatıldı.
OYUNCULARA İKRAMDA BULUNULDU
Oyuncuların doğaçlama performansı seyircilere eğlenceli anlar yaşatırken oyunu ANKA Dernek başkanı Ömer İpek, vatandaşlar ve öğrenciler izledi. Program sonunda ANKA Dernek başkanı Ömer İpek, oyuncuları tebrik ederek, esnaf tarafından ikramlarda bulunuldu.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Kredi Kullanılmadan Yapıldı: İlçenin İlk Düğün ve Mevlit Salonu Hizmete Giriyor
- Deprem Sonrası Zor Günler Geçiren Malatya Esnafının Tahliye ve Kira Sorunu Masaya Yatırıldı
- 26.06.2026 Tarihi İçin Nikâh Dairesinde Yoğunluk Yaşandı
- Aşure Programında Yetim Aileler İçin Destek Çağrısı Yapıldı
- Malatya'da Saman Yüklü Tırdan Geriye Hurda Yığını Kaldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.