Onlar basketbolun küçük şampiyonları!

Malatya'da basketbolun küçük şampiyonları belli oldu
HABER MERKEZİ-MALATYA
Vali Galip Demirel Ortaokulu kız basketbol takımı Okullar arası basketbol turnuvasında Malatya il birincisi oldu.
TÜM MAÇLARI KAZANDILAR
Vali Galip Demirel Ortaokulu kız basketbol takımı 11-21 Şubat 2020 tarihlerinde yapılan okullar arası küçük kızlar basketbol müsabakalarında tüm maçları kazanarak Malatya il birincisi oldu. Kupasını alan Vali Galip Demirel Ortaokulu, 19-22 mart 2020 tarihlerinde Malatya'da yapılacak olan grup müsabakalarında Malatya'yı temsil edecek.Vali Galip Demirel Ortaokulu Okul Aile Birliği Başkanı Osman Gönültaş yaptığı açıklamada,"Müsabakalarda büyük başarı gösteren öğrencilerimizi beden eğitimi öğretmenimizi desteklerini esirgemeyen okul idarecilerini öğretmenlerini ve okul aile birliğini tebrik ederiz"diye konuştu

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Yargıda Otuz Maddelik Yeni Dönem Başlıyor: Beklenen Kanun Teklifi Meclis Başkanlığına Sunuldu
- OKULLAR NE ZAMAN KAPANACAK? Karne günü yaklaşıyor... İşte MEB takvimi ve 2026-2027 okullar ne zaman açılacak sorusunun cevabı
- Malatya’nın Köklü Kültürü İstanbul’da Yaşatılıyor: Zeytinburnu’nda Sıcak Bir Anadolu Sofrası Kuruldu
- Doğanşehir’de Dutlar Olgunlaştı: Vatandaşlar Kazanları Şifa Kaynağı Pekmez İçin Kaynatıyor
- Milletvekili Tüfenkci Yeni Camii ve Belediye Hamamı’ndaki Restorasyon Çalışmalarını İnceledi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.