28 Haziran, 2026, Pazar
  • DOLAR
    42.26
  • EURO
    49.07
  • ALTIN
    5726.6
  • BIST
    10.641
  • BTC
    103068.32$

Türkiye’yi temsil edecek!


Türkiye’yi temsil edecek!
Malatyalı güreşçi Emir Ömer Bozbağ, 27-30 Mayıs tarihlerinde Bulgaristan’ın Sofya kentinde yapılacak olan U15 Grekoromen Avrupa Şampiyonası'nda Türkiye'yi temsil edecek.

 

HABER MERKEZİ-MALATYA
Malatya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü bünyesindeki Spor Eğitim Merkezi'nde güreş hayatını devam eden sporcu Emir Ömer Bozbağ milli takım daveti aldı. Bozbağ, 27-30 Mayıs tarihlerinde Bulgaristan'ın Sofya kentinde yapılacak olan U15 Grekoromen Avrupa Şampiyonasında ülkemizi temsil edecek. Konu ile ilgili bir açıklama yapan Malatya Gençlik ve Spor İl Müdürlü Ebu Bekir Kayhan, "Milli Takım kadrolarında bir Malatya'lı sporcu daha kazandırmak bizleri gururlandırdı. Sporcumuz Emir Ömer Bozbağ'ı, antrenörlerimizi ve sporcumuz ailesini tebrik eder, Avrupa Şampiyonasında başarılar dilerim" dedi.

a_180

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!