Yeşiltepe 1 Nolu saha yenileniyor

Malatya amatör futbolunun yükünü çeken Yeşiltepe 1 Nolu saha önümüzdeki sezona yepyeni haliyle girecek. Emektar stadın zemini değiştirilecek yeni tribün eklenerek kapasitesi arttırılacak.
Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Malatya Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Sadi Fındıklı, sahanın zeminiyle ilgili geçen seneden beri şikayetler olduğunu belirterek, 'Suni çimlere 10 yıl ömür veriyorlar. Zaten burası da 2006'lı yıllarda yapıldı. Tam da zamanı yenilemek için. Geçen yıldan beri yatırım programına aldık. Ancak 2 ve 3 Nolu sahaların eksikliğini giderelim' dedik. İnşallah yeni yapılacak saha bir stat hüviyetinde olacak. Işıklandırma olacak, gece maçları dahi oynanacak düzeyde aydınlatacağız. Mevcut tribünün karşısına yol tarafına bir tribün daha yapacağız. Burada izleyiciler için tuvalet ve lavabolar olacak. Her iki tribünde yaklaşık 1000 kişi rahat maç izleyebilecek. BAL takımlarımızın maçlarında bir yoğunluk oluşuyor. Bunun için futbol heyecanını tam olarak yaşatacak bir hale getireceğiz. Kale arkalarında ısınma alanları olacak. Tel örgüleri komple yenileyeceğiz. Elektronik skorboard ve tabelalar olacak. Nisan sonu liglerin bitiminde başlayıp yeni sezona yetiştireceğiz” İfadelerini kullandı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Malatya Valisi Seddar Yavuz Kentsel Dönüşüm Kapsamında Yeni Kura Çekim Detaylarını Paylaştı
- Doğanşehir'de Traktörün Altında Kalan Hasan Tosun Hayatını Kaybetti
- Fahri Kayahan'dan Adıyaman Yoluna Kesintisiz Ulaşım İçin Geri Sayım Başladı
- Malatya Battalgazi Merkezli 4.0 Büyüklüğündeki Deprem Şehirde Kısa Süreli Paniğe Neden Oldu
- Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Teşkilat Buluşmasında Gelecek Dönemin Yol Haritasını Açıklayacak
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.