Â'Her zaman milletimizin hizmetinde olacağızÂ'

Yeşilyurt Belediye Başkanı Hacı Uğur Polat, 'Her zaman milletimizin hizmetinde olacağız' dedi.
Bayram namazını Yeşilyurtlular ile birlikte Namazgah'ta kılan Polat, daha sonra vatandaşların bayramlarını tebrik etti.
Bayramlaşma sonrası gazetecilere açıklamada bulunan Başkan Polat, "Ramazan'ın sonunda bugün bayrama kavuşmuş durumdayız. Bayrama bizi kavuşturan Allah'a şükürler olsun. Elbette Ramazan, bereket ayıdır. Biz de Yeşilyurt Belediyesi olarak 'Ramazan ayından en üst şekilde nasıl faydalanabiliriz?' diye bütün arkadaşlarımızla yoğun bir çalışma yaptık. Bütün arkadaşlarımız, bir yandan ibadet yaparken diğer yandan da hizmeti aksatmadan en iyi şekilde çalıştılar. Her zaman milletimizin hizmetinde olacağız" ifadelerini kullandı.
Bayramı buruk yaşadıklarını kaydeden Polat, "Gazze ve Irak'taki kardeşlerimiz ölüm ve esaret altında. Rabbim inşallah onlara da en kısa zamanda bu zulümden kurtulmayı nasip eder. Bu noktada da zalim İsrail'i kınıyoruz" dedi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- İYİ Parti Battalgazi İlçe Başkanlığı Görevine İş Kadını Mine Ökmen Atandı
- Malatya Valisi Seddar Yavuz Kentsel Dönüşüm Kapsamında Yeni Kura Çekim Detaylarını Paylaştı
- Doğanşehir'de Traktörün Altında Kalan Hasan Tosun Hayatını Kaybetti
- Fahri Kayahan'dan Adıyaman Yoluna Kesintisiz Ulaşım İçin Geri Sayım Başladı
- Malatya Battalgazi Merkezli 4.0 Büyüklüğündeki Deprem Şehirde Kısa Süreli Paniğe Neden Oldu
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.