Â'Bayramları bayram gibi yaşamak güzelÂ'

Battalgazi Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, 'Bayramları bayram gibi yaşamak güzel' dedi.
Battalgazi Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, "Bayramları bayram gibi yaşamak güzel" dedi.
Battalgazi Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, bayram namazını Battalgazi ilçesinde bulunan Ulu Cami'de kıldı. Gürkan, bayram namazı çıkışında cami cemaati ile bayramlaşarak, vatandaşlarla uzun süre sohbet etti.
Gazetecilere açıklamada bulunan Gürkan, "Bayramlar, milletlerin ve ümmetlerin tarihindeki önemli gün ve olayların zamanı gelince milletlerce ve ümmetlerce o günün anısını coşku ve sevinçle kutlamalarıdır. İdrak etmekte olduğumuz Ramazan Bayramı da bu günlerden bir tanesidir. Netice itibariyle bayramları, bayram gibi yaşamak çok güzel bir duygu. Bayramı, bayram sevgisi ile muhabbeti ile kutlamamız gerekir. Tabi şunu da belirtmekte yarar görüyorum. Türkiye'nin bulunduğu coğrafyanın etrafı ateş çemberi, bizim temennimiz ve dileğimiz odur ki, bu bayramın bütün alemi İslam'a, insanlara barış ve huzur getirmesini temenni ediyorum" ifadelerini kullandı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Malatya Valisi Seddar Yavuz Kentsel Dönüşüm Kapsamında Yeni Kura Çekim Detaylarını Paylaştı
- Doğanşehir'de Traktörün Altında Kalan Hasan Tosun Hayatını Kaybetti
- Fahri Kayahan'dan Adıyaman Yoluna Kesintisiz Ulaşım İçin Geri Sayım Başladı
- Malatya Battalgazi Merkezli 4.0 Büyüklüğündeki Deprem Şehirde Kısa Süreli Paniğe Neden Oldu
- Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Teşkilat Buluşmasında Gelecek Dönemin Yol Haritasını Açıklayacak
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.