dore okulları
Malatya
28 Nisan, 2024, Pazar
  • DOLAR
    32.45
  • EURO
    34.82
  • ALTIN
    2438.6
  • BIST
    9915.62
  • BTC
    63745.072$

Selahattin Gürkan yeniden aday gösterilmez mi?

11 Eylül 2023, Pazartesi 11:29
Selahattin Gürkan yeniden aday gösterilmez mi?

 

-Yerel seçimlerde 16 ilin önemi ne?

-“Matematik yalan söylemez” sözünü kanıtlayan hesapta denge şaşmıyor!

-AK Partinin başka bir isimle, getirisi ne olur?..

-Selahattin Gürkan’ın yerine, başka bir adayı, Ak Parti ne için  arayacak? 

-“Efendim Selahattin Gürkan çok yıprandı. İnsanlar O’na oy vermez” sözünü pragmatik tahlil ettim…

-Her seçim öncesi, aynı filmi izlemek ve izlettirmekten bıkmadınız mı?

-Kadın Voleybol Milli Takımı’nın başarısını nasıl gölgelediler?

-Bu algı hangi “manyak kafa”nın eseridir?

-Memleketimin böyle anılmasını kimlerin kemiğini sızlattı?

-“Yüzyılın Afeti”nde adımız anılmadı, formasına 44’ü alınca neden herkes Malatya’yı konuşur oldu?

-Malatya’da binlerce insan kime dava açmaya hazırlanıyor?

-Fiskos Masasında ne var?

-Haftanın Karikatüründe ne var?

-Laf Ebesini okumadan geçmeyin!

**

Hatırlanacağı üzere, 1 Nisan 2019 Pazartesi günü, saat: 13.00’da tüm Türkiye bir “sürpriz” yaşamıştı.

Resmi olan sonuçlara göre, 30 büyükşehirden, 15'ini AK Parti,  11'ini CHP, 3'ünü HDP, 1'ini ise MHP almıştı. 

2019 yılında AK Parti ilk kez ciddi bir “seçim yenilgisi” alarak; İstanbul, Ankara ve Antalya’yı kaybederken; Cumhur İttifakı’nın ortağı MHP’de, Adana ve Mersin’i kaybetmişti. 

Seçimlerle ilgili “Büyükşehir” vurgusu yapmamın sebebine gelecek olursak; AK Parti  ve ortağı olduğu Cumhur İttifakı, elindeki 16 Büyükşehir’i kaptırmamak için, elinden geleni yapacak ve yapmalı. 

İşte o 16’nın içinde, Malatya da bulunuyor. 

HESAP ORTADA!..

“Matematik yalan söylemez” sözüne katılarak, şöyle ifade edeyim: Son seçimlere baktığınızda Malatya’da, AK Parti’nin oyu yüzde 46.7’ydi. Bunun üzerine yüzde 13.9 MHP ve yüzde 9.51 Yeniden Refah Partisi’ni eklediğinizde, bu oran yüzde 69.51’e tekabül ediyor.  

Burada dikkatinizi çekmek istediğim konu; 28 Mayıs 2023 tarihinde, ikinci turda üç partinin aldığı oy oranı bu kadarken, Selahattin Gürkan’ın 2019 yılında Büyükşehir Belediye Başkanı olduğu zaman aldığı oy oranı ise, yüzde 68.47’ydi... 

Neredeyse Cumhur İttifakı’yla, aynı oy oranını almış. 

Hatta 14 Mayısta ilk turda Cumhur ittifakının aldığı oy sayısı 296 bin 188 iken, Selahattin Gürkan’ın aldığı oy sayısı ise, 305 bin 588 oldu.  Yani Cumhur ittifakından 9 bin 400 kişi, Selahattin Gürkan’a daha fazla oy vermiş. 

Malatya yerel seçimlerinde AK Partili olup da, oy alacak en “joker aday”; en fazla 28 Mayısta alınan yüzde 46.7 civarında bir oy oranına kavuşacaktır.  Yani bu kişi Selahattin Gürkan’dan yüzde 21.77 oranında daha az oy alacaktır.

BAŞKA BİR İSİMLE, RİSKE GİRMENİN NE ALEMİ VAR?..

Yukarıdaki hesap, şunu gösteriyor; Selahattin Gürkan, AK Parti için “Plus-one”.  

Yani, AK Parti’nin blok oyuna “+1” değer katıyor. 

Başta “etnik azınlık”lar olmak üzere, CHP’liden, MHP’liden, İYİ Parti’liden, Atatürkçü  ve Cumhuriyetçi’den de, Selahattin Gürkan oy almayı başarıyor. 

Bu da demek oluyor ki; Selahattin Gürkan, AK Parti’den ziyade, Cumhur İttifakının Malatya’daki doğal adayıdır. 

Durum böyle olduğu halde, Selahattin Gürkan’ın yerine, başka bir adayı, Ak Parti neden arasın ki? 

Bulunacak başka adayın, “defolu” olup olmadığı, seçim zamanına kadar bilinmeyecek.

O yeni adayın, Cumhur İttifakı’nın hanesine +1 yerine, -1 yazdırmayacağı ne malum?.. 

Sizce Cumhur İttifakı, elindeki büyükşehirlerden birini daha riske edebilir mi? 

REEL OLANI GÖRÜYOR VE YAZIYORUM!..

Şahsımı bilen bilir; “Realist” yapıya sahip olan biriyim. Olaylara “pragmatik” bakarım. Hayal dünyasına yakınlığım, en fazla “film izlerken” olur. Onda da “Yok artık” diyerek, yanımdakileri rahatsız etmişliğim çoktur. 

Yukarıda yazdıklarım; Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan’ı, AK Partili olarak görmeyenleri, ya da böylesine bir algı oluşturmaya çalışanları, elbette rahatsız edecektir. 

Mesleğimi, “Güvene dayalı gazetecilik” olarak yapmaya gayret ediyor, “öngörümü” de, realiteye uygun bir şekilde yazıyorum.

 “Efendim Selahattin Gürkan çok yıprandı. İnsanlar O’na oy vermez” sözlerini duyunca, “Geç bunları…” diyerek karşılık veriyorum. 

Her seçim öncesi, aynı filmi izlemek ve izlettirmekten bıkmadınız mı?

BANA NE SPORCUNUN SAPIKLIĞINDAN!..

Malum olduğu üzere, önceki hafta Kadın Voleybol Milli Takımı, büyük bir başarıya daha imza atmıştı. 

Türkiye Cumhuriyeti’nin forması altında elde edilen bütün başarılar, “göğsümüzü” kabartıyor. 

Ancak, o başarıyı gölgeleme çabasına girenleri de, gördük maalesef. 

Şampiyonluktan ziyade, magazin malzemesi yapılan oyuncular ve onların cinsel tercihleri(!) konuşulur oldu. 

Bu cinsel tercih kelimelerine “irrite oluyor” ve “Ne tercihi ulan!.. Allah’ın lanet ettiği bir fiil, basit bir şeymiş gibi gösterilemez. Toplumun ayarlarıyla bu kadar oynayamazsınız.” diyerek haykırıyorum. 

Allah’ın lanet ettiği sapıklığı, normalmiş gibi göstermek ve genç dimağlara sporcunun sportif başarısını değil de, hangi sapıkça hareketi yaptığını anlatmak, hangi “manyak kafa”nın eseridir? 

MALATYA’NIN, BU İSİM İLE BİRLİKTE ANILMASI DA AYRI BİR GARABET!.. 

Özel yaşamında erkeksi kıyafetleri tercih eden bir voleybolcu var.

Sapık mıdır? Değil midir? Bilmem. 

Malatya’yla adı birlikte anılan voleybolcu. 

Bir Malatyalı olarak elbette dikkatinizi çekmiştir. 

Günlerdir Melisa Vargas’tan bahsediyorlar. 

Neymiş efendim?: Vargas’ın uğurlu sayısı 44’müş, bunun için de Malatya’yı çok seviyormuş. Kendisini Malatyalı ilan etmiş. 

Bana ne, ne halt ediyorsa. 

Tabii ki kimseye “Sev” ve “Sevme” diyemem. Ama Memleketimin onunla birlikte anılmasını da istemem. 

Bu da benim doğal hakkım.

“YÜZYILIN AFETİ”NDE ADIMIZ ANILMADI, FORMASINA 44’Ü ALINCA HERKES MALATYA’YI KONUŞUR OLDU

Dinine, vatanına, milletine bağlılığıyla nam salmış Malatya’yı “Asrın Felaketi”nde anmayanlar, şimdi tutturmuşlar “Büyük voleybolcu Malatyalı oldu” diye haber yapıyorlar. 

Dini için, vatanı için, milleti için canını vermiş binlerce yiğidin memleketinin böyle anılıyor olması, gücüme gidiyor arkadaş. 

Afeti iliklerine kadar yaşayan Malatya, sanki hiç bir şey olmamış gibi; sırf vatandaşlık aldı, formasına da 44 rakamını yazdırdı diye, hakkında “lezbiyenlik” iddiası bulunan biriyle anılıyor. 

Başta mücâhid Ramazan Keskin olmak üzere, binlerce Malatyalı şehidin kemiklerini sızlattınız. Ettiğiniz cürümden haberiniz var mı? 

MALATYA’DA DAVA AÇMAYA HAZIRLANAN BİNLERCE İNSAN VAR

Kahramanmaraş merkezli depremlerde büyük yıkım yaşanan Malatya’da, hala yıkımlar devam ediyor. 

Önceki yazılarımda da değindiğim, vatandaşın “asbest tozu”na maruz bırakılması meselesi, halen orta yerde duruyor. 

Yine yıkım yapılan binaların malzemeleri, bulunduğu yerde ayrıştırılıyor. 

Ortaya çıkan toz bulutunu ise, vatandaş soluyor. 

Somut bir adımın atıldığına henüz şahitlik etmedik. 

Yıkımlarla ilgili olarak dikkatimi çeken bir başka hususu yazmak istiyorum: Öncelikle yıkım işini alan firmaların çalışma şeklini anlatayım. Normalde yıkım işini alan firma, yıkılacak binanın gövdesini yıkar, o yıktığı binayı alıp, ayrıştırma yerine götürüp, orada ayrıştırma yapar. 

Binanın ana gövdesi dışındaki mobilya, pencere  ve o binada depremden önce oturanların eşyaları alınamaz. O binaya ek olarak, kamelyaları, bahçedeki ağaçları ve taşları alamazlar.

Malatya’da ise bu iş öyle yürümüyor. Yıkımı alan firma, işi genelde kendisinden başka bir firmaya hatta şahsa taşere edebiliyor. Bunlar da genel de hurdacılar ya da ikinci el malzeme satan insanlar. Bu insanların işi alma şekli de; yıkılması gereken binanın “karkas” olarak yani ana gövde olarak yapımında kullanılan “demir”in kaç ton olduğu hesaplanıyor. Hesaplanan bu miktardaki demire, kim daha fazla ücret verirse, işi o alıyor. İşi bedava dahi yapsa, hesap verdiği kimse yok. 

Lakin binada ne var ne yoksa, talan ediliyor. Binanın bahçesindeki kilit taşları, kamelyası, kapısı, penceresi, içerisindeki eşyalar, her şey kapanın elinde kalıyor. Buna itiraz edenler de çıkarsa, “Ben valilikle anlaştım.” Diyerek, itiraz eden bina sahiplerini de yaka paça oradan uzaklaştırıyorlar.

Sonuç olarak o yıkılan bina sahiplerinin de başındaki kara bulutlar dağılacak. Kimisi “avukat”, kimisi “doktor”, kimisi “hakim” veya “savcı” olan bina sahipleri, yarın öbür gün hayat normale dönünce, adaletin kapısında mallarını çalan yağmacılardan hesap soracak. 

Bana gelen bilgilere göre, sırf bu yıkım yağmaları sebebiyle mahkemeye gideceklerin sayısı 4-5 bini buluyor.   

FİSKOS MASASI: 

-Malatya 1. Organize Sanayi Bölgesi’nde, işçi sıkıntısı had safhaya çıkmış. 

-Malatyalıların şikayetçi olduğu isimler arasında AFAD Müdürü de varmış. 

-Selahattin Gürkan, Ak Parti Genel Merkezi’nden  “devam” sözünü almış.

-Meşalecilerin iki adayından biri Sami Er, diğeri ise Öznur Çalık’mış.

-Yeşilyurt Belediye Başkanlığı için, Ak Parti’de, Ali Kazgan’ın yanısıra, Kahraman Kavuk, Vahap Erdem, Muhammet Yalçınkaya ve Ertan Mumcu da aday adayıymış. 

-Öznur Çalık, Yeşilyurt’ta Kahraman Kavuk’u destekliyormuş…

-YİKOB’dan sorumlu vali yardımcısı görevden alınmış.

LAF EBESİ: Yaşadıklarıma bakınca, kendimi bir nebze İbrahim Müteferrika’ya benzetiyorum.  Kendisi, Osmanlı’yı matbaayla tanıştırdı. Naçizane ben de Malatya’yı kaliteli matbaacılıkla tanıştırdım. İbrahim Müteferrika, aynı zamanda yayımcı ve yazardı. Ben de yazar ve yayımcıyım… Merhumu,  ezik ruhlu bazı embesiller eleştiriyordu. Benim de karşımda kakofonik bir melodiyle kendini akıllı zanneden bazı embesiller var. İki kelimeyi yan yana dizmeyi beceremeyen bir zat var ki; son sözüm ona: Yukarıdaki cümleleri kurmak için, matbaamın bastığı sözlüğü veya imla kılavuzunu değil, dimağımı kullanıyorum. Dikkatlice oku, belki feyz alırsın. 

Selam ve dua ile
Fiemanillah

Yorumlar

  • yorum avatar
    Mahalleli
    22-09-2023 19:42

    Yorumcu bir arkadaş Selahattin Gürkan için yanlış imar verdi şehri mahvetti diye yazmış. Hatırlatmakta fayda var.Aslında kendisi yanlış yazış.Çünkü Selahattin Gürkan döneminde imar çalışması yapılmadı 15 yıl öncesine gidiniz.Bir de başkan için bir şey yapılmadı deniyor.Bir kalemde 25 ana hizmet sayabilirim.Yazıyı desteklemek babında söyemiyorum.Ama en favori aday yine Selahattin Gürkan'dır.Yazan çizen çok olur. Başkan bir gitmeye görsün gelecek olan için tebrik yazılarıda şimdiden hazırdır.

  • yorum avatar
    CEBRAİL HAMZAOĞLU
    13-09-2023 18:29

    Malatya nın içinde bulunduğu durumda ,Malatya ve Malatyalı için en faydalı olacak kişi sayın ÖZNUR ÇALIK tır,Malatya’nın durumu ortada kendi siyasi geleceği için Malatya yı bu duruma sürükleyenler Selahattin Gürkan ve yanındaki Dalton kardeşleridir,Selahattin Gürkanı Tekrar Malatya’yadan aday göstermek Malatya’ya hakarettir,geçmiş olan yaklaşık 8 ay da diğer illerin ve Malatya nın durumu ortadadır,Allah rızası için Memleket Aşkı ile çalışacak insanlara ihtiyaç vardır.Selahattin Gürkan ve yanında bulunan vekiller bugüne kadar ne yapmış ki bundan sonra onu yapsın,BÜTÜN EŞ DOSTA SÖYLÜYORUM SELAHATTİN GÜRKAN ADAY OLSUN SEÇİLSİN KÜTÜĞÜMÜ BURSA YA ALACAĞIM…MALATYA YA TEK FAYDALI OLACAK İSİM ÖZNÜR ÇALIK’TIR

  • yorum avatar
    MİŞMİŞ
    13-09-2023 07:39

    Son paragrafta sözünü ettiğin kişi kim ?Keşke bir ipucu verseydin!GürkanÇınarGüderGİDERkimler gelir bakacayiz göreceyiz.....Fiemanillah

  • yorum avatar
    Selahattin Can
    12-09-2023 15:05

    Olmaz olmaz deme olmazsa da olur olanlar, olmazı seçersen başına gelir belalar.

  • yorum avatar
    Sahipsiz MEMLEKET
    12-09-2023 15:03

    Malatyanın durumu aynen şu şekilde... Gereksiz konuşmalar yapıp zaten kızgın olan vatandaşı çileden çıkaran bir Büyükşehir başkanı. Eşini memur yapan bir Yeşilyurt belediye başkanı. Adını hizmetini duymadığımız bir Battalgazi belediye başkanı. Hadi oy verin seç beğen.

  • yorum avatar
    Gürkan
    12-09-2023 15:00

    Bence Selahattin Gürkan artık Malatya için boş bir isim şayet gösterirlerse yazıklar olsun onlara da.

  • yorum avatar
    Mehmet Ünal
    12-09-2023 12:59

    SELATTİN GürkanVerdiği yanlış imar kararları ile bence bitmiş bir kişidir

  • yorum avatar
    Malatya hizmet bekliyor
    12-09-2023 11:18

    Gürkan ın her kesimden oy alma gibi bir meziyeti var bakalım nolacak...

  • yorum avatar
    Adnan
    12-09-2023 11:17

    Gürkan kayısı ticaret merkezi inderesi genclik merkeziyle iyi işler yaptı..şanssızlığı Malatya nın içinde bulunduğu durum...

  • yorum avatar
    Saffet
    12-09-2023 11:11

    Ankara'da yaşayan bir Malatyalı olarak uzaktan gözlemleme fırsatına sahibim. Malatya hem siyasette, hem ticarette hem de bürokraside çok sahipsiz. Kendi çapında birşeyler yapmak isteyen iyi niyetli insanlar var ama onlarda belli bir yere kadar nüfuz ediyor. Siyasetin ve Ticaretin bir araya gelip öncelikle bürokraside bir lobi oluşturacak. Sonrasinda zaten herşey çorap söküğü gibi gelir.

  • yorum avatar
    Yiğit Mamsuroğlu
    12-09-2023 11:08

    Selahattin Gürkan, jarjoru boşalmış bir silah. Yapılarını ve bulundukları konumu hiç beğenmemek ile birlikte meşalecileri belediyeden temizlemek için geldi. İyi de yaptı, çünkü belediye babalarının çiftliği gibi olmuştu. Temizliği yaptırdılar, sonrasında işin gücün rast gelsin diyecekler.

  • yorum avatar
    Rıdvan
    12-09-2023 10:44

    Kahraman KAVUK'u bilmem tanımam ama kendisinin önce Yeşilyurt belediyesinde sonra büyükşehir belediyesinde görev yapan bir yakını(hatta çok yakını)ile kısa bir dönem beraber çalıştım. Merhaba dersin cevap vermez, günaydın dersin suratına bakmaz. Bir ortama gelir hoşgeldin dersin; küfür etmişsin gibi bakardı. Yani Kahraman KAVUK da böyleyse ve belediye başkanı olursa; Malatyaya geçmiş olsun yine...

  • yorum avatar
    Selim
    12-09-2023 10:41

    Yeşilyurt belediyesi için en doğru isim Muhammet Yalçınkaya. Şahsen tanımam ama yıllardır yerel siyasette olup, hakkında en ufak bir olumsuz söylem bulunmayan tek isim. İnşallah olur...

  • yorum avatar
    Tamer
    12-09-2023 10:40

    Ben Selahattin Gürkan için sizin yazdığınız gibi bir oy potansiyeli olduğunu düşünmüyorum. Ekabir tavırları, üsten yaklaşımı ve deprem sürecinde mantık dışı davranışları onu çok yıprattı. Belediye personelinin huzursuz ve mutsuz cabası. O sebeple Malatya Büyükşehir Belediye de taze kana ihtiyaç var.

  • yorum avatar
    malatyalı
    12-09-2023 10:33

    Geçen seçimde Selahattin başkanın her kesimden oy almasının bazı sebepleri yok muydu Murat bey?-Ahmet Çakır'ı yıllarca istemeyen malatyalılar Hacı uğur Polat'ın adaylığını da istemiyordu. İlk defa vekillerin değilde milletin istediği aday Gürkan aday gösterildiği için küskün seçmenden oy alınmıştı-Ahmet Çakır döneminde olanlar Gürkan seçildiğinde açığa çıkacak beklentisi vardı. Hatta gürkan o dönem tvde çakır dönemdeki bir ihaleyi iptal edip daha uygun fiyatla yaptığını söylemiş ahmet çakır yalanlamıştı. Ama sonra hiç bir şey olmadı. Gürkanın başka parti seçmeninden oy almasının bir sebebi de buydu ama herhangi bir şey yapmadı Gürkan o kesim yine Gürkan'a oy verecek mi sizce?-Deprem süreci zaten malum Esenlik depremden ne kadar süre sonra açıldı? İlk 2 gün ekmek ve su bulmakta zorlanmadık mı?MOTAŞ seferleri ne zaman başladı?(nüfusun baştan beri olduğu bazı yerlere seferler daha yeni eylül ayında eklendi). Şehrin esnafı olmayanlar gelip memleketi Hindistana çevirdi aylarca bayram sonrası anca kaldırılabildi. Belediyenin işi değil ama yerinde ayrıştırma sulama yapılmadan yıkım bunların denetlenmesi için zabıtayı görevlendirmek zor muydu? Şehirde o kadar sıkıntı yaşadık ama başkan hiç sıkıntı yaşanmamış gibi anlatıyor sürecin mükemmel eksiksiz yönetildiğini söylüyor bu sözlerinden sonra geçen seçimdeki küskün seçmenler ve oy veren diğer kesimler bu seçim tekrar oy verir mi?

  • yorum avatar
    Malatyalı
    12-09-2023 10:13

    Murat bey, Selahattin başkanın tüm kesimlerden oy almasının belli sebepleri yok muydu?-ilk geldiğinde belediyedeki usulsüzlükleri ortaya çıkaracak gibi bir izlenimi vardı. hatta o dönem sosyal medyadan Ahmet Çakır yazılar yazıyordu. Sonuç hiç bir şey olmadı. Bu yüzden oy veren kesimden tekrar oy alacak mı sizce? hatta o dönemki haberler şöyleydi"AKP’li Başkan Selahattin Gürkan’ın katıldığı bir televizyon programında, “2 milyon TL’ye verilmiş olan altyapı ihalesini iptal ederek kendimiz sadece 20 bin TL’ye yaptık" bunu Ahmet Çakır yalanlıyor vs idi-Deprem sürecinde Esenlik marketler ne zaman açıldı? Ekmek ve su rahat bulabildik mi? MOTAŞ seferleri var mıydı? ilk seferler depremden kaç ay sonra kondu, eylül ayındayız baştan beri nüfusun olduğu yerlere seferler daha yeni eklendi. Tüm bu süreçleri sizde bizde malatya da kalmak zorunda olan herkes yaşadı ama başkan her zaman sürecin kusursuz yönetildiğini anlatıp durdu çıktığı her yerde hep bundan bahsetti. Yaşadıklarının aksini anlatan birine seçmenin cevabı ne olur sizce? parti taraftarları dışında geçen seçimdeki gibi Uğur Polat yerine Gürkan aday yapıldığı için oy veren kesimlerden oy alabilir mi bu sefer?

  • yorum avatar
    Erkan
    12-09-2023 08:19

    Bu herife yani Selahattin Gürkana milyon oyum olsa 1 tanesini vermem. Tamamen art niyetli bir yorum olmuş. Bir rant yazısı gibi hissettim ve yakıştıramadım. Bir projeyi 1 senede encümenden ve birimlerinden çıkartamayan bir herif mi başarılı sizce. 1000 den fazla çğrencinin okulunu talan eden bir herif mi başarılı. Vatandaşa 10 dk görüşme için randevu vermeyen bu herif mi başarılı. Arkasında eskort korumalar ile gezen kendini bir şey sanan bu herif mi halka yakın. Etrafımda kime sorsam bu herife oy vermeyeceğim diyor gerçekten hiç millete sordun mu Murat Bey bu yazıyı yazdın. Neyse göreceğiz ha şu var hep söylenilen e.... Ği koysak gene kazanırız mantığına göre evet kazanır orasıda ayrı garabet tabi. İzmirde chp halk ilişkisi malatyda akp için geçerli.

  • yorum avatar
    Turgut
    11-09-2023 20:44

    Yazık memlekete düzgün işleyen hiçbir kurum yok. Bu yüzden herkes kafasına göre takılıyor. Olan vatandaşa oluyor.

  • yorum avatar
    Uğur böceği
    11-09-2023 20:29

    Organizede çalışacak adam bulamamaları normal asgari ücret 11.500 kiralar 10 - 15.000 arasında bunu göremeyen yetkililer memlekette adam bırakmadı herkes şehir dışına gitti.

  • yorum avatar
    Bilal 66
    11-09-2023 20:22

    Sizin yaptığınız matematik 2019 a ait o dönemde mevcut hükümete ve Gürkan a böyle tepki yoktu. Anlayacağınız önceki yerel seçimde tam destek verdi Malatya fakat bu seçim çok zor geçecek Ak parti ve Gürkan için onlar verilen zamanı iyi kullanamadı.

  • yorum avatar
    Fikret
    11-09-2023 20:13

    Selahattin Gürkan'ı Ak parti tekrardan gösterirse hata eder bize yeni yüzler lazım. Aksi durumda bunalmış vatandaş iyi bir ders verebilir.

  • yorum avatar
    Vatandaş vefa
    11-09-2023 19:37

    Öznur Çalık eleştirilse de en iyi aday denilebilir..Sebebi yılların birikimi..Bu birikimin içinse Ankara nüfuzu çok önemli..öznur çalık en fazla tanınan ve lafı dinlenecek olan malatya bürokratı..seversiniz sevmessiniz ama durum bu

  • yorum avatar
    Eleştiri
    11-09-2023 18:38

    Selamünaleyküm,Ben kendi adıma Selahattin Gürkan kısmına katılmıyorum, Geçen seçim estirilen bir rüzgar vardı, Ak parti tabanı ile dediğiniz kesim farklı saiklerle bir noktada birleşti. Ancak Ben bu seçim diğer kesimlerden o almaya devam edeceğini ancak Ak parti seçmeni den bir kısım insanının tepki olarak oy vermeyeceğini düşünüyorum. Aday kim olursa olsun insanların bir takım korkulardan dolayı kerhen oy verip çıkan adayın kazanacağını, ancak başka adaylar olması halinde Selahattin Gürkan'dan daha fazla oy alabileceğini düşünüyorum. Ancak benim temennim Malatya için kim gelecek vizyonu ile yaşanabilir bir şehir kurma kabiliyetine sahip ise o olsun. Selam ve dua ile.

  • yorum avatar
    A.B
    11-09-2023 16:25

    Öncelikle bu şehrin kurtuluşu bu saydığınız siyasetçilerin içinde sadece Öznur Çalık gibi duruyor. Depremin üstünden 6 ay geçmesine rağmen hâla gömdüğü cenazelerle övünen bir belediye başkanı var. Ankara’da bir belediye başkanı hiç bir işi bitiremez mi? Hiç bir iş takip edilmez mi? Valla Öznur Çalık böyle değil ne kadar beğenmesekte tuttuğu koparan bir siyasetçi. 3 kuruş para alıp, 3 kuruşluk baskı yapacaksınız diye algı yapıp koca memleketin 5 yıllık kaderiyle oynamayın. Allah’tan korkun işi bilene verin. 5 sene de ne yapıldı yaw? Tek başına %69 oy almış, AK Parti çarşıda gezen deli Mustafa dayıyı koysa 2019’da %75 oy alırdı zaten..

  • yorum avatar
    Adem
    11-09-2023 14:30

    Sayın Çetin, isminin ilk harfi olan mim harfi gibi biliyorsunki; bu şehrin önündeki en büyük engel Selahattin Gürkan. "Bütün herşeyi yaptık, hiçbir sıkıntı yok, burda deprem bile yok" diyecek kadar ne dediğini bilmeyen bir insan. Onun bu tür hezeyanları yüzünden malatyaya gelecek yardım gelmiyor, müdahale edecek merkezi yönetim müdahale etmiyor... Nasıl olsa şehirde herşey tıkır tıkır yolunda. Net söyleyeyim, kim selahattin gürkan için olumlu düşünüyorsa bu memleketin düşmanıdır. Kim onu destekler yazılar yazıyorsa vebal altındadır. Ahirette bu milletin iki eli yakasında olacaktır. Buna sende dahilsin...

  • yorum avatar
    Ece
    11-09-2023 14:05

    Laf ebesi bölümünüzü çok beğendim. Başarılarınızın devamını dilerim

  • yorum avatar
    Ebru
    11-09-2023 14:04

    Malatya'da Selahattin Gürkan'ın önüne geçebilecek bir siyasetçi göremiyorum

  • yorum avatar
    Yılmaz
    11-09-2023 14:04

    Önceden ağzımıza almaktan haya ettiğimiz konular şimdi tartışılır oldu. Ülkenin sorununa bakın Ne kadar acı. Voleybol Milli Takımı için yazdıklarınıza katılıyorum. Durum tam da dediğiniz gibi

  • yorum avatar
    Mehmet Yıldırım
    11-09-2023 14:02

    Murat Bey kaleminize sağlık. Bütün rakamlarla işi özetlemişsiniz.

  • yorum avatar
    Serkan
    11-09-2023 14:00

    Malatya'da her kesime hitap eden tek bir isim var. O da Selahattin Gürkan. Gürkan, bir kesimden değil her kesimden oy alıyor. O yüzden yazılan çizilen konuşulan bütün konular havada kalır diye düşünüyorum

  • yorum avatar
    Fırat
    11-09-2023 13:59

    Geçtiğimiz yerel seçimlerde ortaya çıkan Selahattin Gürkan gerçeği yeni seçimde de şaşmayacaktır. Dönemim Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Hacı Uğur Polat'ın olması beklenirken dengeler bir anda şaştı ve Selahattin Gürkan başkan oldu. Üstelik siyasilere rağmen... Durum böyle olunca Malatya'daki sonucun değişmesini beklemek mantıklı olmaz.

  • yorum avatar
    Mustafa H.
    11-09-2023 12:51

    2018 Genel seçimleri'nde Cumhur İttifakı 330bin oy alırken 2019 yerel seçimlerde Selahattin Gürkan 305bin oy almıştır. Madem şeffaf haber yapıyorsunuz depremden en çok etkilenen Malatya'da seçmen sayısının düştüğü 14 Mayısın bir kıyaslama ölçütü olmayacağını neden dile getirmiyorsunuz . Ayrıca 14 Mayıs'ta hem Ak Parti'nin listesine hem Selahattin Gürkan'a verilen tepkiden Yeniden Refaha giden 40.000 oyu neden beli etmiyorsunuz. Kusura bakmayın Malatya'da yaşayan Malatya'da olan gördüğünü inkar etmiyor Cumhuriyet tarihinin en kötü yönetimi Malatya'da şu an, hem icraat yok hem anlatılan hiçbir şey doğru değil. Malatya halkının olmazsa olmazı Selahattin Gürkan değildir ama siz ille de olmaz olmaz deme olmaz olmazsa olmaz olmaz derseniz biz de herşeyin birşeyini bilmeden birşeyin herşeyini bilemezsiniz gibi ulvi sözlerle cevap veririz hem burada hem sandıkta...

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.